Konflikt mezi scenáristou Victorem Millerem a producentem, režisérem a dosavadním vlastníkem práv Seanem Cunninghamem se táhne už od roku 2016, ale zjevně se neblíží šťastnému vyvrcholení. Miller tvrdí, že Pátek třináctého vymyslel on a tím pádem na něj má právo, Cunningham zase říká, že s celým konceptem (a financováním) přišel on a že Miller byl pouze najatá pracovní síla.
Pro vývojáře to znamená, že se jejich výtvor ocitl v limbu. Museli by práci na hře pozastavit a čekat, kdy a jestli se situace vyřeší k všeobecné spokojenosti a zda jim na značku zůstanou práva. Mohli by sice do té doby vyvíjet nové módy a postavy a po příznivém rozsudku je do hry hromadně přidat, ale riskovali by, že veškerá jejich práce přijde vniveč. A to dělat nehodlají.
„Nemůžeme přidat vůbec žádný nový obsah. Nada. Ani nový strom nebo kámen,“ vysvětlil prezident studia Wes Keltner na fóru. „Můžeme se soustředit pouze na dedikované servery, opravy bugů a údržbu.“ To znamená, že vývojáři do hry nemohou doplnit dokonce ani věci, které s filmy nemají nic společného.
Je to škoda, protože hra to vůbec není špatná. Z recenze od Lucky Jiříkové si odnesla slušnou šestku a její koncept je prostě neodolatelný: parta teenagerů se schovává před skoro nezničitelným zabijákem, který je honí po lesích a srubech a jednoho po druhém likviduje. Kdo by nechtěl na vlastní kůži zažít hrůzu, jakou prožívají oběti všech možných slasher hororů?
Snad to neznamená definitivní konec vtipně brutálního vraždění puberťáků. Pokud dojde k vyřešení všech možných technických problémů, komunita by snad mohla ještě pár tisíc vraždiček spáchat, než ji absence jakéhokoli nového obsahu odstraší.
zdroj: tisková zpráva