Oficiální oznámení obstaral Michael Condrey ze Sledgehammer Studios v rámci videa na Twitteru. Condrey už loni v listopadu říkal, že by se rád s týmem vrátil k tématu druhé světové války a stylu Bratrstva neohrožených. Nutno říct, že v té době už muselo studio na hře pracovat víc než rok, takže jeho "rád bych se vrátil" bylo spíš "už na tom pracujeme".
Pokud by vám jako důkaz nestačil Condrey a jeho slova před Churchillovým muzeem v Londýně, oficiální stránky hovoří jasně. Hra se jmenuje Call of Duty WWII a k jejímu oficiálnímu představení dojde ve středu v sedm hodin večer. Podle výstroje vojáků z oficiálních materiálu jsme odhadovali, že ve hře určitě bude Den D, což potvrdily i nově uniklé letáky.
— Sledgehammer Games (@SHGames) 21. dubna 2017
Když si odmyslíme bombastické a obsahově prázdné věty, zůstává už jen několik faktů. Hra začne vyloděním v Normandii a následně vás kampaň povede napříč Evropou „na ikonické lokace“. Z kontextu chápu, že půjde jen o západní frontu. Když k tomu přidám Condreyova slova o Bratrstvu neohrožených a zmínce o „poutech přátelství“, snad budeme sledovat v rámci kampaně celou jednotku, a nejen příběh osamělého vlka za nepřátelskými liniemi. Důraz na klasické propriety válečného filmu bývá prostě lepší a disponuje mnohem větším potenciálem pro emocionální okamžiky.
Z letáčku se dá vyčíst, že kromě kampaně a multiplayeru zde bude klasický kooperativní mód, který bude snad zasazený do reálného válečného prostředí. Alespoň to usuzuji z absence zmínek o zombiích nebo mimozemšťanech.
Poslední zajímavou informací je, že za předobjednání hry dostanete přístup do uzavřené bety. Osobně návrat do druhé světové války vítám a ostatně, snahu přiblížit se Bratrstvu neohrožených také. Pokud zvládne tým Sledgehammer vyprávět dobrý válečný příběh, beru ho všemi deseti.