Weakless se točí okolo dvou stromových bytostí, z nichž jedna vůbec nic neslyší a druhá pro změnu nic nevidí. Každá z nich tak vnímá své okolí úplně jiným způsobem, což dává prostor k originální hratelnosti stojící na řešení environmentálních hádanek.
Slabosti postav jsou ve skutečnosti jejich přednosti. Respektive – stejně jako u lidí s těmito postiženími – se zostřují ostatní smysly, které využijete k vlastnímu prospěchu. V jednu chvíli můžete hrát jen za jednu postavu, ale můžete mezi nimi přepínat a nahlížet tak na stejný problém z různých perspektiv.
zdroj: Archiv
Je zajímavé, že zrovna tyto dvě bytosti byly pověřené záchranou celého kmene. Jsou na tom ostatní snad ještě hůř? Živí je pryskyřice, která rychle dochází a je vaším úkolem znovu zprovoznit její dodávky.
Víc se o Weakless dozvíme na Gamescomu, přičemž na hru nebudeme čekat o moc déle. Vyjde na podzim na PC, později alespoň na jedné konzoli. Nevíme jaké, ale s jednou podle tvůrců zkrátka můžete počítat.