Všechno, co zatím John Romero a Adrian Carmack na Kickstarteru nabízí, jsou sliby. Soudě dle tempa, v jakém ale přibývá počet backerů a vybraná suma na kontě, tak sliby fungují. Studio Night Work Games zatím tvoří oni dva, jediným dalším potvrzeným člověkem, který se na Blackroom podílí, je George Lynch – postará se o metalový soundtrack.
A dál? Dál Romero a Carmack slibují, že Blackroom nabídne klasickou FPS hratelnost, ve které jde o skill hráče, nikoli vylevelovanou postavu. Nebudou v ní chybět výtahy, spínače, tajné místnosti, skryté průchody, strafování nebo rocket jumpy. Jako kdyby vzal člověk antologii herního designu a zkopíroval text v položce „Doom a jiné klasické střílečky“. A jen vyměnil název...
Příběhovou kampaň v různých lokacích už jsme si představili, co multiplayer? Nebude chybět, kooperace, Deathmatch, Arena a jiné klasické módy. V základu hra nabídne 6 map, další prý dodá komunita. Tvůrci plánují podporu dedikovaných serverů, slibují maximální podporu tvůrcům modifikací a neslibují konzolové verze. Blackroom by měla vyjít v zimě 2018 pro Windows a Mac.
A to je zatím všechno, vážení. Navzdory spoustě textu vlastně o Blackroom nic pořádného - konkrétního tvůrci nezveřejnili, ani nic ze hry neukázali. Jenom nastínili své plány. Jestli to bude stačit, aby kampaň dobře dopadla? Zdá se, že ano. Ale nic víc.
Aktualizace, 29. 4. 2016, 17:35: John Romero svůj Kickstarter na hru Blackroom zrušil. Důvodem je komunita, která dala vývojářům jasně najevo co je potřeba: demo. Tvůrci tak nyní pracují na hratelné ukázce a po jejím dokončení chtějí spustit novou crowdfundingovou kampaň. Datum dokončení dema zatím studio neoznámilo. Stávající backeři dostanou všechny své přislíbené odměny v nové kampani.