Tobias v rozhovoru poskytuje pro nás již dávno známé odpovědi na otázky typu: jak velká je mapa (16 kilometrů čtverečních), je ta hra vážně pomalejší a realisticky pojatá (ano), půjde zvolit obtížnost (ne, ale uvažuje se o hardcore modu do budoucna), půjde na konzolích nastavit zorné pole (ano), a co mody (možná někdy)…
To zajímavější přichází v posledních otázkách rozhovoru, které se týkají optimalizace hry. Wccftech se kupříkladu zeptali na doporučený PC hardware pro rozběhnutí hry ve 4K při 60 FPS, což prý tvůrci ještě netestovali. Takže radši počítejte s co možná nejlepší sestavou, a v ní naopak nepočítejte s SLI podporou, protože tvůrci momentálně nemají profil od Nvidia. Podporováno není ani HDR, za což může používaný CryEngine 3.8.6.
zdroj: Vlastní
Ale teď už k těm konzolovým verzím. Nejlíp na tom je, celkem nepřekvapivě, nejvýkonnější konzole na světě – Xbox One X. Na té Kingdom Come běží v rozlišení 1440p, má nejvyšší kvalitu globálního osvětlení, větší množství stínů (a kvalitnějších), lepší nasvícení a úroveň detailů. To vše tedy v porovnání s běžným Xboxem, ne PCčkem.
PlayStation 4 Pro zvládá pouze rozlišení 1080p, a v porovnání s Xbox One X má trošku horší globální osvětlení a částicové efekty. Tvůrci se s každou jednotlivou konzolí snaží dosáhnout co možná nejlepších výsledků v rámci možností používaného CryEnginu. Na běžném PlayStation 4 a Xbox One počítejte s 900p rozlišením. Teď už zbývá jen počkat na oznámení HW nároků pro PC a následně spolu s Henrym/Jindrou usednout na koně a brázdit českou krajinu.