Klasickou fantasy tahovku King‘s Bounty 2 oživí pohled třetí osoby
zdroj: Foto: 1C

Klasickou fantasy tahovku King‘s Bounty 2 oživí pohled třetí osoby

16. 8. 2019 13:43 | Novinky | autor: Šárka Tmějová |

Původní taktické fantasy RPG King’s Bounty vyvinul na začátku 90. let Jon Van Caneghem, tvůrce kultovních Heroes of Might and Magic. Práva na značku ale už nějakých 12 let vlastní ruské 1C Entertainment a pokračování vydává s většími i menšími úspěchy. King’s Bounty 2 chce být čerstvým vzdouškem taktické tahové akce. Poprvé v sérii se tedy objeví prozkoumávání otevřeného světa z pohledu třetí osoby.

Vybrat si můžete jednoho ze tří hrdinů, každého s vlastním unikátním příběhem, a společně se vydáte na nelineární dobrodružství po fiktivní zemi Antaře. King’s Bounty 2 je pořád fantasy, i když chce být trochu drsnější a špinavější než předchozí pokusy od 1C.

Tentokrát se tedy upustilo od izometrického popojíždění po mapě a zvítězilo klasické RPG ze třetí osoby, kde můžete sbírat náhodně se povalující předměty a povídat si s místními o jejich problémech, abyste je mohli, jak se na hrdinu sluší a patří, vyřešit.

zdroj: Archiv

Ve správném RPG nemohou chybět volby a statistiky, které vaše rozhodnutí ovlivní. Vaše postava se tak časem přikloní k jednomu ze tří ideálů: umění, řádu, nebo anarchii. Na základě její příslušnosti se k ní pak ostatní budou chovat trochu jinak. Před rebelem spíš zabouchnou okenice, zato umělce budou vítat už z daleka.

Co zůstává při starém, jsou souboje. Strategických kořenů založených na šestiúhelnících se King’s Bounty 2 pořád drží. Hexagony ale nyní budou pokryté různorodějším terénem a překážkami, což rozšíří taktické možnosti. Variabilnější mají být i jednotky, tentokrát složené z unikátních postav namísto těch anonymních. Zabojujete si po boku lidí, elfů i trollů.

Fantasy mix taktické strategie a RPG plánuje 1C vydat příští rok, a to pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Nejnovější články