zdroj: Archiv
Jejich cílem bylo zachytit celý proces vzniku nezávislé hry se zaměřením na samotné vývojáře, co vlévají tolik úsilí a peněz do projektu, který vlastně nemusí vůbec prorazit. Jako studijní objekty si zvolili Edmunda McMillena a Tommyho Refenese během vývoje Super Meat Boye, Phila Fishe při vývoji Fezu a Jonathana Blowa, když pracoval na Braidu.
Původně chtěli zabrat mnohem širší spektrum nezávislých vývojářů a jejich projektů, ale po nakupení tří set hodin materiálu tvůrci usoudili, že i tahle čtyřka vydá na pořádný film. Nyní vám už mohou prezentovat výsledek, samozřejmě za peníze, protože za tímhle projektem jsou měsíce a měsíce práce a samozřejmě, jako u každého nezávislého média, i vlastní investice. Snímek si můžete pořídit na oficiálních stránkách, iTunes a na Steamu. Všechny recenze se vyjadřují zatím pochvalně, takže asi nebude ztráta času a peněz si tenhle kousek pořídit.