Nosgoth proti sobě (primárně v týmových bitvách) staví lidi a jejich mechanické hračky proti upírům a jejich speciálním schopnostem. Z podstaty věci a užitých prostředků likvidace protivníka se při hře za upíry vyžijete v boji na blízko, zatímco při hře za zástupce lidského pokolení využijete arsenál devastujících zbraní spíše k boji na střední a větší vzdálenost.
Souboje by měly probíhat rychle a intenzivně s dostatečnou zásobou zbraní a schopností, které si můžete prohlédnout na záběrech videa někde okolo. Obě dvě rasy nabízí možnost hrát za několik odlišných povolání s různými schopnostmi (létání, plamenomet), ale ve výsledku bude rozhodovat o úspěchu schopnost dobře v týmu komunikovat, vzájemně se podporovat a dobře sladit povolání.
Video se logicky zabývá i návazností Nosgothu na předchozí Legacy of Kain hry, ale krom obvyklých proklamací marketingového charakteru o prozkoumávání historie Nosgothu v tomto ohledu nenabízí nic zajímavého. Když se hra odehrává v kulisách známých i nových lokací LoK série, tak to ještě neznamená, že hráči umožňuje proniknout hlouběji do historie Nosgothu.
Naopak, poněvadž Nosgoth není perzistentní titul, tak sliby o účasti ve vleklé válce upírů a lidí jsou pouze na okrasu. Nepůjde tu o osud světa, nýbrž o osud daného kola nebo žebříčku. Ve skutečnosti bude celá ta historie LoK her jen kulisou. Kulisou, která může být svědkem velmi zábavné a povedené multiplayer hry. To nelze dopředu odhadnou.
Mrzí mě jen, že pro Square Enix už má Legacy of Kain značka, a všechno s ní spojené, tak malou hodnotu, že z ní stojí za to jen vykrádat jednotlivé propriety. Snad kdyby měl být Nosgoth předvojem něčeho dalšího, tak bych necítil hořkou pachuť v ústech.
Tvůrci Nosgothu momentálně hledají zájemce o testování alf a beta verze, takže se jim přihlaste přes formulář na homepage. Další informace o hře bychom se měli dozvědět v pondělí příští týden.