Znalci mezi vámi jistě vědí, že původní Tempest od Davea Theurera se v minulosti dočkal hned dvou pokračování – v roce 1994 to byl Tempest 2000 pro Atari Jaguar a v roce 2000 zase Tempest 3000 pro konzoli Nuon. O obě hry se postaral vývojář Jeff Minter, kterého můžete znát i díky jeho studiu Llamasoft, hrám Gridrunner a Space Giraffe nebo třeba jeho lásce k přežvýkavcům.
A právě Jeff Minter se spojil s oživenou vydavatelskou společností Atari, aby společně přivedli k životu Tempest 4000, což má být plnohodnotné pokračování původního Tempestu z osmdesátých let.
Tempest 4000 má nabídnout v podstatě stejný mechanismus, jako původní hra. Opět tedy budete řídit vesmírnou loď ve tvaru klepeta a zběsile sestřelovat hordy valících se monster. K dispozici mají být tři herní módy (standard, pure a endurance) se stovkou úrovní v povědomém prostředí geometrických tvarů, leč s vylepšenou grafikou a podporou 4K rozlišení. Hudební doprovod si zase našel inspiraci v devadesátkovém technu.
Oznámení bohužel nedoprovází žádný trailer, teaser, ani obrázek, takže si představu o renovované legendě musíte vykreslit sami ve svých myšlenkách. Tempest 4000 by každopádně měla dorazit o letošních Vánocích na počítače a konzole.