Mechové dorazili na Kickstarter. Strategie Iron Harvest láká hráče na promakanou příběhovou kampaň
zdroj: tisková zpráva

Mechové dorazili na Kickstarter. Strategie Iron Harvest láká hráče na promakanou příběhovou kampaň

14. 3. 2018 13:33 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Iron Harvest dělá vlny. Tahle realtimová strategie inspirovaná Company of Heroes si už stačila omotat plno fandů kolem prstu svou neobvyklou estetikou obřích mechů ve venkovském prostředí 20. let minulého století, a teď svou popularitu hodlá prakticky využít. Včera spustila Kickstarter, v němž žádá o 450 tisíc dolarů, a evidentně to byl vynikající nápad. Po jediném dni má vybráno 80 procent cílové částky.

Nejnižším tierem, který vám zajistí samotnou hru, je Digital Edition za 45 dolarů, což na poměry Kickstarteru není zrovna malá částka. Jenže oni toho zkušení vývojáři z King Art také docela dost slibují. Už jen samotné zasazení je fascinující – 20. léta, v nichž se střetávají smrtící vynálezy první i druhé světové války a k tomu ještě zmiňovaní mechové, kteří tu představují takové extrémně pokročilé chodící tanky.

Chystá se kompletně zničitelné prostředí, které by mělo krásně podpořit systém krytí. Jednak můžete rozstřílet zídku, za kterou se skrývá nepřátelská četa, jednak lze využít třeba trosek svého vlastního padlého mecha jakožto vítaného úkrytu při sprintu přes otevřené pole. Nemělo by přitom jít o co nejrychlejší klikání, ale o co nejpromyšlenější taktický postup včetně stealthu.

Na své si přijdou všichni, kdo mají rádi starosvětské strategické kampaně. Na singleplayer se tvůrci zaměřují především a chtějí dodat 21 příběhových misí z pohledu všech tří znepřátelených frakcí, Saského impéria, Polanské republiky a Rusvietu, neboli alternativních verzí císařského Německa, meziválečného Polska a carského Ruska, kde se kromě cara Mikuláše objeví i Grigorij Rasputin.

V kampani se potkáte s devíti různými hrdiny, kteří budou pohánět příběh kupředu a zároveň vám nabídnou nové možnosti na bitevním poli. Nepůjde o žádné nezničitelné behemoty – od toho tu máte mechy. Polka Anna si ví rady s odstřelovací puškou, Günter je legendární saský velitel, Olga je ruská špionka, co se zná se samotným carem. Ostatní postavy zatím nejsou známé.

Jinak toho ale je známého hodně, protože vývojáři mají, zdá se, všechno dost podrobně promyšlené. V případě úspěšného Kickstarteru plánují dvě různé alfaverze ještě letos, betu v polovině příštího roku a finální vydání někdy ve čtvrtém kvartálu 2019. Co přesně do té doby stihnou vyplodit, to do velké míry závisí i na tom, kolik peněz se jim podaří vybrat.

Například něco tak zásadního, jako je multiplayer, odmítají slíbit, dokud nepřelezou přes hranici milionu dolarů. Podaří-li se vybrat milion a půl, slibují DLC zdarma, které do hry dodá celou novou kampaň, a mezi další cíle patří například dedikované kooperační kampaně a výzvy. Chystají se i verze pro PlayStation 4 a Xbox One, ale studio prý kvůli nim v žádném případě nehodlá dělat kompromisy v PC verzi.

Nápad je to skvělý, demo vypadá ze záběrů také dobře, tým zkušených vývojářů spolupracuje s osobnostmi typu Adama Skorupy, skladatele hudby k Zaklínači, a ilustrátora Jakuba Różalskiho, původního autora světa World of 1920+, jenž se svými obrazy podílel i na masivně crowdfundované a úspěšné stolní hře Scythe. Dohromady to vypadá jako projekt hodný podpoření, zvlášť pokud vám sedne tematika a máte ve svém životě místo pro duchovního nástupce CoH.

zdroj: Archiv

Nejnovější články