Zahrajete si za Sukurúameho, šamana, který se dokáže proměňovat v polobožské bytosti, vařit posilující lektvary a především bojovat s kopím. Potřebovat budete všechny tyhle věci, protože na vašich bedrech leží záchrana světa. Bohové zjistili, že lidé i zvířata jsou zkorumpovaní, a tak se rozhodli začít s čistým štítem a všechny zničit. Vy ale máte moc zachránit svůj kmen a božskou apokalypsu zastavit.
Mexické studio Lienzo hru vyvíjí v grafice s nízkým počtem polygonů, což ovšem její malebnosti nijak neškodí. Naopak, z traileru i obrázků je vždy jasné, co hra ukazuje, a samotné souboje nejsou o nic ochuzené. Styl mnohem víc odpovídá mytologickému stylu zápletky a výpravě do dávno zašlých časů.
zdroj: Archiv
Na hře se podílí i antropologové, kteří se specializují na kultury mexických indiánů, a také samotní příslušníci kmene Tarahumara. Ti nejen, že pomohli s rekonstrukcí mytologie, která se začala vlivem křesťanství nezadržitelně transformovat, ale i s namluvením dialogů v původní řeči kmene. Prostředí ve hře je pak inspirované reálnou Sierra Tarahumara, kde kmen žije.
Právě kvůli zapojení členů kmene a antropologů evokuje Never Alone, která pro změnu zpracovávala kulturu a mytologii národa Inupiaq. I Mulaka chce zvednout zájem o Tarahumary, což se jí snad povede koncem roku, kdy vyjde na PC, PS4 a Xbox One.