Early access verze hry bude na Steamu dostupná v průběhu ledna za 25 euro a skrze řadu updatů na základě připomínek od komunity, ale i na základě vlastních plánů by z ní tvůrci ze studia Driven Arts rádi udělali plnohodnotný titul v průběhu dalšího roku. Jak ale všichni víme, plány i termíny existují jenom proto, aby nevycházely. Držím však tvůrcům pěsti, protože Days of War vypadá v ranku multiplayerových stříleček více než konkurenceschopně už od prvních videí z pre-alfa verzí.
Hra využívá Unreal Engine 4 technologii a snaží se přilákat hlavně hráče, které už tak nějak unavují herní koncepty moderních multiplayerových stříleček – odemykání zbraní, levelování, perky a tak dále. Zbraně (v early access verzi jich bude přes dvacet) jsou tedy ve hře od začátku odemknuté, podstatné by mělo být, jak hráči zvládnou zpětný ráz zbraní a pušek, jak se zorientují v mapách (včetně vylodění na pláži Omaha), jak rychlé mají reflexy.
zdroj: Archiv
Zároveň s tím chtějí tvůrci Days of War hráče motivovat k týmové spolupráci – odměny je čekají hlavně za plnění týmových úkolů včetně posouvání bojové linie nebo ničení zadaných cílů. Ne za výrazně pozitivní poměr vlastních smrtí a zabití soupeře.
Days of War působí na první pohled přitažlivě. Audiovizuálně, konceptem i záměrem tvůrců. V lednu si tedy díky early access verzi překontrolujeme, jestli to všechno nejsou jenom hezké, ale skutečnosti absolutně neodpovídající plány. Jestli tvůrci skutečně pracují na hře, která hráče zaujme natolik, aby pak mohla vyjít i pro PS4 a Xbox One, jak mají v plánu.