Slibovaný update má kromě jiného díky vylepšené optimalizaci zvýšit počet snímků za sekundu u hry se zapnutým ray tracingem až o polovinu. Oficiálně měla první kapitola Tides of War: Overture vyjít dnes, z blíže neurčených důvodů se její vydání odkládá.
Nvidia slibuje, že s novým updatem rozjedete hru na ultra detaily a 1080p v 60 snímcích za sekundu se zapnutým ray tracingem i na nejlevnější kartě v řadě RTX 2070, což je oproti první verzi citelné zlepšení. Zároveň se zvětší rozpětí počtu paprsků, které scénu realisticky osvětlují, a jejich odrážení bude schopné vícero různých povrchů.
zdroj: Nvidia
Kvůli tomu, že je celá technologie ještě v plenkách, by se její hardwarová náročnost mohla postupně snižovat. Sami vývojáři přiznávají, že se s ní teprve učí a optimalizace je až tím posledním, na co se zatím zaměřili. Update by měl opravit některé problémy, které vznikly kolizí ray tracingu s vysokou mírou zničitelnosti prostředí. Ještě pár takových updatů, a možná konečně někdo s RTX 2080 Ti rozjede Battlefield V na ultra s ray tracingem v 60 snímcích za sekundu.
Kromě optimalizace má plánovaný update přidat poslední kapitolu singleplayerové kampaně o posádce německého Tigeru během posledních dnů války a jejích myšlenkách kolem nacistické ideologie, spolu s belgickou mapou Panzerstorm, střelnicí na Hamadě a přizpůsobením vozidel. Jak moc se Overture nakonec opozdí, to zatím nevíme, ale určitě to nebude víc než několik dnů.