Hra původně začala jako velmi úspěšný mod pro Skyrim (zde pro původní verzi, zde pro speciální edici), který si odnesl prestižní australské scenáristické ocenění Writers' Guild Award. Autoři se teď rozhodli přepracovat ho do Unreal Enginu, a jak vám ukáže následující trailer, cesta do několika různých časových rovin doprovázená neustálým nebezpečím proměny v cenný prvek vypadá fantasticky.
zdroj: Archiv
Vaší hlavní časovou náplní nebude propichování kostlivců a draků. Místo toho se musíte zorientovat v příběhu, poznat jednotlivé postavy, pokusit se přijít na kloub děsivému tajemství a zjistit, kdo je za celou tuhle šlamastyku zodpovědný. Podezříval bych pomstychtivého krále Midase, ale jak je vidět na videu, změna ve zlato je okamžitá a zdánlivě způsobená porušením některého z pravidel tajemného města, nikoli konkrétní osobou.
Takovým přešlapům se musíte vyhnout i vy, což nebude jednoduché. Čekají vás morální rozhodnutí, jejichž důsledky můžou být dost dramatické – včetně života a smrti jednotlivých postav. Pokud budete chtít, dostane se i na boj, nebo své problémy můžete vyřešit plížením, charismatem, úplatky, hrozbami… Je to zkrátka na vás. Naštěstí se budete moci poučit ze svých chyb a příště se jim vyhnout, tak jako Tom Cruise ve filmu Na hraně zítřka.
Tohle je tedy spíš Russell Crowe
Čtou-li následující články veteráni modu, kterých je mimochodem přes 1,6 milionu, asi je potěším informací, že The Forgotten City se od svého předobrazu v lecčems liší, a to nejen hezčí grafikou. Je tu i profesionální dabing, nový orchestrální soundtrack, zbrusu nové město, upravené postavy, nové konce a dějové zvraty, a dokonce i pár přidaných prvků hratelnosti, jako například lezení po zdech.
Vypadá to nádherně a netradičně, akorát si všichni budeme muset počkat do příštího roku. Hra je momentálně plánovaná pouze na PC, ale vývojáři na svých stránkách nabízejí možnost lobbovat za případnou verzi na vaše oblíbené konzole. Kdo se chce ozvat, ať tam běží.