Nová služba umožní hrát Hitmana a Laru Croft v prohlížeči
zdroj: tisková zpráva

Nová služba umožní hrát Hitmana a Laru Croft v prohlížeči

29. 8. 2012 17:54 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Pro Japonské firmy nebývalo a vlastně v globálu ani není obvyklé, aby s něčím přišly v rámci první vlny a řadily se tedy k průkopníkům či experimentátorům. Jak ovšem ukázalo Nintendo se svým Wii a nyní Square Enix se svou službou CoreOnline, časy se možná nemění, ale výjimky ještě pořád potvrzují pravidlo.

CoreOnline vám umožní hrát v Chromu, IE i Firefoxu (na Win 7 a 8) po stažení a aktivaci speciálního pluginu klasické hry přímo v prohlížeči a skoro zdarma. Aktuálně si tak na tomto webu můžete zahrát kteroukoli část titulů Hitman: Blood Money a Mini Ninjas (i když v tomto případě jde pouze o přesměrování na již delší dobu existující Chrome verzi hry) přímo z prohlížeče a platit za to budete buď nějakou nízkou částkou, nebo tím, že budete sledovat partnerské reklamy.

I tato činnost je však meta hrou sama o sobě, protože každá reklama vám poskytne jiné množství herního času navíc. A protože vás asi nebude nikdo kontrolovat, jestli reklamu skutečně sledujete, nebo jste raději šli na WC, do ledničky nebo na cigárko, tak si člověk reklamu rád pustí, aby si pak mohl chvilku oddychově zahrát.

Vedle dvojice již zmíněných her se budoucí uživatelé CoreOnline mohou těšit na zpřístupnění titulů Lara Croft and the Guardian of Light (dostupné od října), potažmo Tomb Raider: Underworld a Gyromancer. Termín, kdy Squeenix upne na CoreOnline poslední dva uvedené tituly, však zatím oznámen nebyl.

Za vývoj CoreOnline je odpovědná firma Hapti.co, která použila technologie od Googlu a Square Enix. Uložené pozice, achievementy a jiné trvalé věci se vám samozřejmě, po registraci, budou uchovávat na serveru. Nápad je to samozřejmě zajímavý, čímž myslím přidělování určitého herního času za sledování specifického reklamního bloku. Možnost dokupovat si jednotlivé levely nebo hry za peníze už nic nového nepředstavuje.

Sám jsem zvědav, jak se to uchytí, nebo neuchytí, protože experimenty s in-game reklamou byly doposud velmi jalové a třeba firmy na vývoj a prodej streamovaných in-game reklam už mají svůj velmi krátký boom dávno za sebou. Co vy na to, zkusíte? Budete používat?

Nejnovější články