Na regulérní představení hry dojde na červnové akci EA Play a s vydáním můžeme počítat ještě letos. Respektive si hru letos zahrajeme, což může znamenat i betu, nicméně tvůrci tím na oficiálním webu hry myslí nejspíš regulérní vydání.
Informací je zatím pomálu, ale o základní stavební pilíře se vývojáři podělili už teď. A z nich vyplývá, že se letos nějakého divokého a odvážného odklonu od jádra série nedočkáme. Namísto toho budou hrát Ghost Games nejspíš na jistotu a chystají na vás adrenalinové honičky s policií, široké možnosti, jak si jednotlivá vozidla upravit a vyladit k obrazu svému a také velký, otevřený svět.
Kromě silnic se můžete vydat i mimo ně, tudíž prostoru pro různé offroadové dovádění bude dost. Tvůrci naznačili, že v rámci herního světa budete mít poměrně velkou míru volnosti. Při pohledu na otevřenost titulů jako Driveclub a Forza Horizon 3 můžeme tušit, kterým směrem se chce série Need for Speed ubírat.
První "obrázek" z nového dílu Need for Speed.
Nestandardní, ale i přesto příjemné potvrzení se týká online prvků. Singleplayerovou část hry budeme moct hrát v offline režimu, což znamená, že hru půjde zapauzovat. Je to docela zvláštní detail, který tvůrci zdůrazní hned v rámci prvních informací, ale jako potvrzení faktu, že vás hra nebude nutit do online, funguje.
Poslední velkou Need for Speed vydali právě od Ghost Games a jmenovala se prostě jen Need for Speed. Výsledek nebyl katastrofální, jen nemastný, neslaný. O něco lépe na tom bylo předcházející Need for Speed: Rivals z roku 2013, taktéž od Ghost Games. Mezitím se ale žánr velkých arkádových závodů posunul o kus dopředu, za což může především série Forza Horizon.
Obzvláště její třetí díl hraničil s dotažením tohoto specifického žánru k pomyslné dokonalosti, kdy si v Levelu odnesl maximální hodnocení, zatímco na Games mu dal Honza devítku. Za sérii Forza převezme štafetový kolík nejspíš tradiční a vážnější Motorsport a ze stáje Sony letos také asi žádná velká arkádová závodní hra nevyjede. Need for Speed má tak pole působnosti relativně volné, vývojáři měli čas a multiplatformní arkádové závody by se mezi hráči neztratily. Nejpozději za měsíc uvidíme, jestli se má Forza čeho obávat.