Šéf vývoje Cory Barlog říká, že nechtěli značku rebootovat a tak přišli s výraznými změnami, ale v rámci Kratovy příběhové linie. V prvé řadě mu dali syna, který symbolizuje změnu v životě bývalého spartského generála a současného poloboha. Kratos je sice pořád nabručený, ale už to není vraždící monstrum, jaké jsme viděli v posledním dílu série. Barlog poznamenává, že pro ztvárnění této změny jej inspirovala vlastní zkušenost s rolí otce.
Stejně jako se mění příběhové zasazení hry se ale mění i důležitý aspekt hry – pohled kamery. Ta sedí hodně blízko za Kratem a z bojovky se se stává spíš akce ve stylu Tomb Raidera. Což ovšem nijak neubírá na brutalitě spartského bojovníka, který prokáže, že ještě nezrezavěl při boji s obrem, kterého nemilosrdně zmasakruje.
Zajímavé je, že zatímco nepřátelé v demu disponují schopnostmi spojenými s ohněm, Kratos a jeho sekera zase pracují s ledem. Jeho speciální údery umí nepřátele zmrazit, samotná sekera se mu vrací do ruky a jde celkově o velmi odlišný styl akce, než byly předešlé díly série. V jednu chvíli se objeví i zisk zkušenosti v oblasti lukostřelectví, což by poukazovalo k tomu, že se budete zlepšovat v disciplínách, které aktuálně používáte. Kromě desetiminutového videa ale zatím nemáme další informace. God of War vyjde na PS4, ale nevíme kdy.
zdroj: Archiv