Paradox kupuje společnost White Wolf a značku Vampire: The Masquerade
zdroj: tisková zpráva

Paradox kupuje společnost White Wolf a značku Vampire: The Masquerade

29. 10. 2015 14:53 | Byznys | autor: Aleš Smutný |

World of Darkness je svět pohříchu ve hrách nevyužívaný. Po Vampire: The Masquerade - Redemption a Vampire: The Masquerade - Bloodlines už nepřišel další titul, který by tento nesmírně detailně propracovaný svět stolního RPG zpracovat. Pár let se o to pokoušeli v CCP, aby nakonec boj vzdali a MMO z tohoto světa uložili k ledu. Blýská se ale na lepší časy, protože společnost White Wolf a s ní všechny značky, včetně World of Darkness, koupili od CCP Paradox Interactive.

Paradox to oznámil na oficiálním Twitteru a je jasné, že z akvizice mají radost. Navíc, podle švédské stránky DiGital prohlásil šéf Paradoxu Fredrik Wester, že jde o největší investici v historii společnosti. Je tedy jasné, že nekupují značku jen proto, že leží ladem a je levná, ale naopak musí mít vážné plány, co s tímto pokladem dělat.

V rámci Paradoxu se vytvoří samostatná divize White Wolf Publishing, které bude šéfovat Tobias Sjögren a bude operovat samostatně jako tým. „V oboru působím dvacet let a měl jsem možnost pracovat se studii jako DICE a Paradox v rámci managementu obchodu a v začátcích kariéry i jako vývojář,“ říká Sjögren. „Těším se na to, až budu tyto zkušenosti realizovat v rámci her z universa White Wolfu. Protože značky, které pod White Wolf spadají se hodí pro všechny možné typy médií.“

Přesnější plány zatím nebyly načrtnuté, ostatně, potvrzení koupě je sotva pár hodin staré. Už teď ale můžeme fantazírovat, co by se s World of Darkness dalo v herním průmyslu dělat. Samozřejmě, první nápad směřuje k RPG takřka jakéhokoliv ražení. Tahová, akční, z pohledu vlastních očí i izometrickou. World of Darkness utáhne vše.

anatole zdroj: tisková zpráva

Nicméně umím si živě představit i strategii běžící na Clausewitz Enginu (Europa Universalis IV, Crusader Kings II). Jen místo vládců a států byste hráli za prince jednotlivých domén, museli pracovat s městskou i klanovou politikou, řešit vliv na lidskou společnost a řešit válku mezi Camarillou a Sabbatem – a to klidně z obou stran. Protože původní Vampire: The Masquerade je horor mixovaný s politikou, spoustou politiky. Která se ovšem velmi snadno promítne v horor a to ať už psychologický, tak i, když vše selže, dosti násilný.

Dobře vystavěnému příběhu by to slušelo i v nějaké adventuře, prostě, budoucnost VtM se zdá být náhle zářná. Vlastně temná. Nicméně, není třeba se omezovat jen na upíry, Hunter: The Reckoning či Werewolf: The Apocalypse nabízí také zajímavé koncepty, byť už žánrově poněkud omezenější a přiznejme si, oproti upírům i trochu méně atraktivní. Každopádně se těším na první oznámení od Paradoxu, které se bude World of Darkness týkat.

tzimi zdroj: tisková zpráva

Nejnovější články