Patch pro Anthem opravující shazování PlayStationu 4 je na cestě
zdroj: tisková zpráva

Patch pro Anthem opravující shazování PlayStationu 4 je na cestě

7. 3. 2019 10:47 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Zkraje týdne si Anthem utrhla další ostudu. Nějakým záhadným způsobem totiž shazovala konzoli PlayStation 4 a nešlo pouze o pád do systému, ale úplné vypnutí konzole přirovnatelné k předčasnému vytáhnutí napájecího kabelu ze zásuvky. EA tehdy žádala všechny postihnuté o zpětnou vazbu a na výsledek jejího opravného snažení naštěstí nebudete čekat dlouho.

Patch je podle vedoucího producenta z Bioware Bena Irvinga v přípravě a měl by dorazit příští úterý. Pády způsobovalo hned několik věcí, které se podařilo lokalizovat a doufejme i opravit. O tyto informace se Irving podělil ve včerejším streamu na Twitchi.

Než patch dorazí, není prý důvod k panice. Když vám konzole spadne a nereaguje, stačí ji manuálně vypnout a restartovat, aniž by došlo k jakémukoliv poškození. Bioware spolu se Sony zároveň vyvrací zvěsti o případech, kdy Anthem nenávratně zničila konzoli. Přesto, pokud se to někomu stalo, má se ozvat podpoře EA.

zdroj: Archiv

Další věcí, kterou vývojáři nově řeší, je bug se škálováním zbraní. Hráči totiž přišli na to, že zbraně první úrovně jsou lepší než zbraně například na 45. úrovni. Anthem škáluje nepřátele podle vaší zbraně. S vylevelovaným kanónem sice udílíte mnohonásobně vyšší poškození, ale usmrcení úplně stejného druhu nepřítele si celkově vyžádá víc výstřelů.

Bioware hodlá tento bug vyřešit co nejrychleji. „Tohle musíme prošetřit. Škálovací systémy mají umožnit hráčům na nižší úrovni hrát s hráči na vyšší úrovni a být efektivní proti nepřátelům vyšší úrovně. Tohle jsme nezamýšleli, něco není v pořádku,“ odpovídá vývojář Brenon Holmes na Redditu.

Anthem je toho hodně v nepořádku a tvůrci mají jistě spoustu práce, aby se ze hry stalo něco, nač nebudeme vzpomínat jen jako na nepovedený pokus studia, jehož skutečný talent leží úplně někde jinde.

Nejnovější články