Je to, jako kdyby Call of Duty pojmenovala jeden ze svých méně oblíbených multiplayerových módů, který si zahraje jen minimum lidí, Call of Duty Mode, a pokud to ještě někdo nepoznal, považuju to za pitomý nápad. Nijak zvlášť mě neoslňuje ani mód jako takový. Náhodně se vám vygenerují místnosti a quest, vy máte za úkol ho splnit a neumřít při tom, a když se vám to povede, dostanete za to body.
Zní to jednak celkem genericky (jak by taky ne, se vším tím náhodným generováním), jednak trochu nepřípadně. Myslel jsem, že Agony má být surrealistická výprava do hlubin lidského utrpení a zoufalství, což je téma, které se úplně snadno nesnoubí s grindováním skóre a porovnáváním svých výsledků na celosvětovém žebříčku.
zdroj: Archiv
Ale budiž. Pokud budou všechny herní systémy fungovat, pokud se z Agony vyklube prvotřídní survival, pak třeba spoustě hráčů přijde vhod možnost, jak si herní dobu o pár (desítek) hodin prodloužit. Není to rozhodně nic, co by mě nalákalo ke hře, do níž se stejně pouštět nehodlám, protože bych z ní měl moc velký strach a místní verze krví potřísněné erotiky mě až tak nebere. Ovšem vždycky je lepší něco mít než nemít, i když je to třeba nesnesitelná bolest.
Aha, ještě jedna informace pro všechny, kdo si zapomněli rozkliknout kartu hry. Agony vyjde 29. května, což je příští týden v úterý, a její sladký, něžný milostný románek obohatí jak PC, tak PlayStation 4 a Xbox One.