Plošinovka Yooka-Laylee převlékla kabátek, po dvou letech to zkusí znovu a jinak
zdroj: tisková zpráva

Plošinovka Yooka-Laylee převlékla kabátek, po dvou letech to zkusí znovu a jinak

9. 6. 2019 16:40 | Novinky | autor: Adam Homola |

Barevná a barvitá dvojice Yooka a Laylee si dá opáčko, ale tentokrát bude skákat trochu jinak než v původní, dva roky staré, hře. Playtonic Games se vrací a ve spolupráci s Team 17 chystají Yooka-Laylee and the Impossible Lair. Zase trochu jinou plošinovku, která tentokrát mění perspektivu a do jisté míry i styl hraní.

Z relativně otevřené původní hry se stává poněkud tradiční hopsačka proložená enviromentálními hádankami, kdy střídáte ptačí perspektivu s pohledem z boku. Sami tvůrci mluví o střídání 2,5D úrovních a řešení hádanek nejen v nich, ale i ve 3D světě, který jednotlivé úrovně propojuje.

K pohybu po prostředí budete opět používat unikátní schopnosti obou postaviček a vedle hádanek si užijete i řady nepřátel. Vývojáři se o konkrétních herních detailech zatím moc nerozpovídali a příliš mnoho toho nenapoví ani stránka hry na Steamu. Nicméně se stačí podívat na přiložený trailer a představu si jistě uděláte.

K Yooka-Laylee se mimochodem vrací Grant Kirkhope, svého času dvorní skladatel studia Rare. V posledních letech jste mohli jeho tvorbu slyšet například v Mario + Rabbids Kingdom Battle, Civilization: Beyond Earth a ještě předtím třeba v RPGčku Kingdoms of Amalur: Reckoning.

Yooka-Laylee and the Impossible Lair ještě přesné datum vydání nemá, ale dočkáme se ho už letos, a to na PC, PlayStation 4, Xbox One a Switch.

zdroj: tisková zpráva

Ve své podstatě tak půjde o jakési nepřímé pokračování původního Yooka-Laylee z roku 2017. To začalo svůj život v roce 2015 na Kickstarteru s plánovaným datem vydání na rok 2016, jen aby ho tvůrci odložili a vydali až další rok.

Osobně mě Yooka-Laylee popravdě zase tolik nebavila, ale třeba Ondru Šváru ano. Ten jí dal v recenzi na Games osmičku s tím, že jde o „úžasné arkádové hřiště se svobodnou hratelností a mnoha hodinami návykové zábavy. Září jako duha, i když spoustu barev si autoři „vypůjčili“ ze svých starších her. Neoriginalita je však snesitelnou daní za skvělé zážitky.

Nejnovější články