Podpora modů bude úplně posledním obsahem pro Kingdom Come

26. 8. 2019 14:18 - Oznámení
autor: Patrik Hajda

Vychází na platformách: PS4, Windows, Xbox One

Ani po roce a půl od vydání neopadá zájem o Kingdom Come: Deliverance. Warhose Studios letos sice neměli vlastní stánek na Gamescomu, ale i tak se tam vydali někteří jeho členové a rozdávali rozhovory. PR manažer Tobias Stolz-Zwilling byl vyzpovídán webem Gamepressure, kterému sdělil bližší informace o podpoře modifikací a plánech s CryEnginem.

Celá galerie

„Podpora modů je poslední věcí, na které právě teď děláme. Poslední věcí, kterou chceme pro Kingdom Come: Deliverance vydat,“ říká Tobias. Dále připomíná, že některé modifikace už fungují díky Steam Workshopu, ale jen díky jejich nástrojům budete moct tvořit například vlastní questy.

Nástroje pro moddery jsou přislíbené jen pro počítače, jelikož ani Sony ani Microsoft ještě nepřistoupili na podobnou spolupráci. Ze strany vývojářů snaha je, ale bez posvěcení vlastníky konzolí se nedá pohnout kupředu.

Obsáhlý rozhovor se v jednom místě stočil na technologii pohánějící Kingdom Come – CryEngine. Novinář Jakub Mirowski se dotázal Tobiho, zda hodlají použít stejný engine i v případě potenciálního pokračování, na což Tobi odpověděl následovně: „Neplánujeme nic měnit – jednoduše proto, že jsme vytvořili tolik nástrojů a provedli tolik změn s enginem, upravili si ho. Nikdy před tím nebyl použit pro RPG. Provedli jsme toho tolik, že se obáváme, že změnit ho by znamenalo začít úplně od začátku.“

Změny rozvedl v otázce ohledně nejtěžší věci ve vývoji. „Měli jsme velké ambice a náš Kickstarter sliboval bitvy velkých rozměrů se stovkami vojáků. A když jsme to zkusili v CryEnginu – nemožné, framy šly dolů. V jednu chvíli jsme nemohli mít víc než šest postav na jedné ulici. (…) Museli jsme zkoušet a fingovat. Mít nějaká NPC, která tam prostě jsou, ale nemají co dělat.“

Tobias tedy přímo nepotvrdil práce na pokračování, ale ani je nevyvrátil. Jednoduše se vyhnul jakékoliv zmínce o Kingdom Come 2, ale jestli nějaká taková hra skutečně vzniká, děje se tak opět na CryEnginu.

V rozhovoru padlo ještě pár zajímavostí. Například otázka crowdfundingu dalšího projektu už není logicky na bedrech Warhorse Studios, ale na jejich vlastníkovi Koch Media. Mezi největší inspirace při vývoji se zařadil Andrzej Sapkowski a jeho Zaklínač, ale ještě víc jeho dílo Narrenturm pojednávající o době husitů.

Co se otázek realismu týče, vyprazdňování ve hře není jednoduše proto, že by nebylo z dlouhodobého hlediska zábavné. Nicméně první reakce z alfy žadonily po přítomnosti záchodů, takže proto ve hře najdete kadibudky, ve kterých sice nemůžete vykonat potřebu, ale zato si v nich vážně dobře počtete knihu.

V úvahách bylo i střídání ročního období, ale bylo vyloučeno kvůli příběhu, který se odehrává z kraje léta roku 1403. Kdyby vám tvůrci umožnili odehrát několik let, octli byste se v husitských válkách, což nebylo součástí plánovaného příběhu.

Za úplně poslední zajímavost považuji následující fakt a zároveň výzvu. Tobias totiž tvrdí, že hráči ještě neodhalili všechny easter eggy. Prý jich několik ukryli i jejich hudebníci, a až když je Tobiasovi ukázali, tak mu došel jejich význam. Takže běžte hledat!

Tagy: RPG historická česká hra

Zdroj: Gamepressure.com

Související hry

Poslední komentáře (0 / nových)

Vstoupit do diskuze (0 příspěvků)