Pohrobek onlineovky EverQuest Next s názvem Landmark v únoru definitivně skončí
zdroj: tisková zpráva

Pohrobek onlineovky EverQuest Next s názvem Landmark v únoru definitivně skončí

7. 1. 2017 10:15 | Novinky | autor: Adam Homola |

MMO, které vzešlo z popela jiné onlineovky, již brzy samo lehne popelem. Fantasy onlineovka Landmark, která za svou krátkou existenci vděčí zrušení EverQuest Next, zavře krám už příští měsíc. Hra, která vznikla z rozsáhlého voxelového editoru, se při tom dostala na trh teprve loni v červnu a svůj život tak končí po zhruba sedmi měsících samostatné existence. Zavření serverů oznámili vývojáři na webu hry a prozatím také vyloučili možný prodej hry jinému studiu či její přenechání fanouškům.

Všechna data i zdrojové kódy zůstanou i nadále u Daybreak Game Company s tím, že tvůrci nemají v plánu ani autorizaci jakéhokoliv fanouškovského serveru či emulátoru. Landmark tak jednoduše definitivně končí, a byť je to v oficiálním prohlášení bez udání důvodu, alespoň se tvůrci snaží nestrkat hlavu do písku.

Na webu vysvětlují, že majitelé měny Daybreak Cash ji mohou utratit v jiných PC titulech z jejich stáje, a pokud máte ohledně zavření hry jakékoliv dotazy, máte se obrátit na příslušnou stránku na webu hry. V současné době už Landmark nenajdete ani na Steamu a nemůžete si koupit či prodat ani žádný předmět z Player Studio v Landmark Marketplace.

zdroj: Archiv

Zavření serverů je naplánováno na 22. února na jednu hodinu ráno našeho času s tím, že krátce poté se zavřou i všechny účty na sociálních sítích s hrou spojené, včetně webových stránek. Pro Landmark a její vývojáře je to obzvláště hořký konec právě vzhledem ke zmíněnému konci EverQuest Next, ze kterého hra vzešla - vlastně se i chvíli jmenovala EverQuest Next: Landmark.

Landmark ale nebyl jediným projektem studia Daybreak Game Company. Se survival akcí H1Z1 se jim podařila trefa do černého, kdy si hra svoji komunitu našla, a tak ji má smysl vyvíjet i nadále. To bohužel o Landmark říct nejde, byť se kolem ní jistá komunita vytvořila. Základní princip Landmark a svého času i EverQuest Next, totiž nebyl nezajímavý – právě pomocí nástroje Landmark měla sama komunita spoluvytvářet herní svět.

Jenže z EverQuest Next se podle vývojářů vyklubala nezábavná hra, zatímco v Landmark viděli tak velký potenciál, že se z pouhého „nástroje“ stala samostatná hra. Která ale běžela pouhých sedm měsíců a za pár týdnů skončí...

Nejnovější články