Před rokem oznámená gotická střílečka Witchfire žije, lovíte v ní čarodějnice

14. 12. 2018 14:34 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

„Já bych se nedivil, kdyby Witchfire dorazila až v roce 2019,“ říká mé o rok mladší já informující ve svém článku o velice zajímavé střílečce studia The Astronauts. Tvůrci se nyní po dlouhém tichu ozvali a vlepili mi facku. „Neočekáváme, že by hra vyšla v roce 2019. Ale 2020 zní rozumně,“ píší na svém blogu. Prozradili, na čem celou tu dobu pracovali a ukázali střípky ze hry.

Studio The Astronauts složené z pouhých osmi členů překvapilo svět adventurou The Vanishing of Ethan Carter, mezi jejíž přednosti patřila fotorealistická grafika docílená technologií fotogrammetrie. O pár let později má studio stejný počet členů, používá stejnou technologii, ale pracuje na úplně odlišné hře.

Witchfire je gotická first person střílečka, ve které ve jménu církve lovíte čarodějnice. Ne nebohé ženy, které někdo nařknul a všichni hned žádali o veřejné upálení. Witchfire nechce zobrazovat krutou historii, ale oživuje pořádné čarodějnice, které mají do krásných panen daleko.

zdroj: Archiv

„Witchfire není příběhová hra. Nabídne spoustu věcí k odhalení a dešifrování, ale žádné cutscény,“ zaznívá odvážná upřímnost na blogu. Malý tým si zkrátka nemůže dovolit udělat skvělou střílečku se strhujícím příběhem. Zaměřuje se proto jen na to první.

Vytváří střílečku, která má být přístupná širšímu publiku, ale zároveň si vyžádá um. K vítězství povedou různé cesty, ale bez pořádného ovládnutí honu na čarodějnice vám spousta věcí unikne.

zdroj: Archiv

Witchfire se představila téměř na den přesně před rokem na The Game Awards a od té doby jsme o ní neslyšeli. Co se ve studiu dělo?

„Máme desítky zbraní, které se právě teď animují. Máme dostatek vymodelovaných a rozanimovaných modelů nepřátel, se kterými vytvoříme značnou část hry a jeden z nás zrovna dokončuje jejich základní umělou inteligenci. Naši grafici poslední dva roky tvoří prvky mapy za pomoci fotogrammetrie. Vytváří se vlastní úrovně. Hlavní funkce jsou vytvořené a čekají na svou implementaci.“

Tvůrci zároveň upozorňují, že v osmi to prostě rychleji nepůjde. Jen ať to neuspěchají. Witchfire vypadá až moc dobře na to, aby ve výsledku zklamala uspěchaným vývojem. A prolomené ticho se naštěstí nevrátí. Tvůrci hodlají každou středu vydat nový update informující o různých perlách z vývoje.

zdroj: Archiv

Dozvíte se například to, proč trvalo pouhý den vytvořit funkční zbraň, ale další tři měsíce, abyste z ní měli skvělý pocit. Jak už padlo na začátku, Witchfire je na míle vzdálená, a i když zní rok 2020 rozumně, asi nemá smysl se k němu definitivně upínat.

zdroj: Archiv

Nejnovější články