Mastný se v tiskovém prohlášení pozastavuje za dosavadním průběhem vývoje a kaje se za chyby, jež následovaly a koneckonců i předcházely vydání hry ve Steam Early Accessu. Většina z nich však byla zřejmě nutná a vycházela pouze z nezkušenosti dvoučlenného týmu skládajícího se tehdy z programátora a komunitního manažera pro Steam.
Prvotní problémy nakonec také přinesly nutný restart přístupu a obrat v dalším směřování vývoje. První vydělané peníze tehdy znamenaly velký závazek a následné ukončení vyvíjení hry po nocích a přesunutí do fáze vývoje na plný úvazek.
zdroj: Archiv
To mělo za následek velké množství oprav a především představení čistě offline módu nezávislého na herních serverech. Takto zásadní tah je však pouhým začátkem – projekt je naštěstí stále v černých číslech a to jen značí možnosti dalšího vývoje. Hra se prý prozatím prodává velmi dobře a pokud se v hledáčku hráčů udrží i nadále, nebude nic bránit v další expanzi jednotlivých herních součástí.
Těšit se zkrátka lze na velké věci. Ty dosavadní úspěchy si pak můžete prohlédnout v přiložené infografice. Vidíme tak nejoblíbenější předměty této survival hry i kde se nejlépe prodávala. Vidíme, že Česko do prodejů hry přispělo pěti procenty a že 80 % recenzí hráčů je pozitivních. Čtvrtina hráčů pak ve hře strávila přes deset hodin a celkem 814 hodin práce stál dosavadní vývoj hry.