Polarizovala dokonce tak, že přepolarizovala i Kane & Lynch 2: Dog Days, což byl taky hezký adept na love/hate vztah. Swery měl s vývojem Deadly Premonition (mimochodem, v Japonsku se ta hra jmenuje Red Seeds Profile) docela potíže a hra měla být jednu dobu krátce před zrušením. Naštěstí to dobře dopadlo a v únoru 2010 vyšla.
Tehdy si na ní také pošmákli kritici - většinou dostávala hodně nízká hodnocení, ale našlo se i nemálo jedinců, kteří byli ochotni přežít chyby a to kouzlo si v tam nakonec najít. Proto se objevilo i několik devítek a desítek. Což nic nemění na faktu, že se Deadly Premonition špatně ovládala a občas hraničila s nechtěnou parodií. Příběh, dabing a vůbec psotavy měly své kouzlo, to se hře upřít nedá.
A teď, po třech letech od vydání DP a pár měsíců od vydání Deadly Premonition: Directors Cut, se Hidetaka Suehiro vrací do hry. Do jiné. Exkluzivně pro Xbox One bude on a jeho tým pracovat na hře s názvem D4. Nejde o žádnou zkratku, ale skutečně jen takhle kratičký název.
Sami tvůrci D4 popisují jako epizodické mysteriozní drama. Víc toho bohužel nepopisují a tak zbývá už jen odvodit si z obrázků grafický styl. Ten bude silně cellshadeovaný, podobným stylem jak to má například Walking Dead od Telltale Games.
Cell shading je pro Sweryho příjemná změna, protože před pestrobarevným D4 se v Deadly Premonition musel potýkat s víceméně realistickými a nevýraznými barvami amerického zapadákova. Pokud mu nechá vydavatel kreativní svobodu a hlavně mu dá čas a schopného producenta, mohl by z D4 vzejít kousek, který by už neokouzlil jen hrstku fajnšmekrů, ale třeba i trošku širší publikum.
Dění okolo letošní E3 můžete sledovat v našem E3 2013 speciálu a na videa pak můžete koukat na Games TV.