Příští zastávkou v American Truck Simulator bude zelený Oregon
zdroj: tisková zpráva

Příští zastávkou v American Truck Simulator bude zelený Oregon

2. 2. 2018 18:14 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Konečně! Listopadové rozšíření New Mexico pro American Truck Simulator bylo sice skvělým oživením dosavadních tří států Arizony, Kalifornie a Nevady, jenže svou geografií je až moc podobné sousední Arizoně a vyprahlá pustina se dříve nebo později zají. Pavel Válek dal DLC v recenzi sedmičku a na jejím konci vyjádřil touhu po Oregonu a Washingtonu. Já si při brouzdání dálnic a psaní recenze do aktuálního Levelu myslel totéž. V SCS zjevně poslouchají, protože naše touhy po bujné vegetaci byly vyslyšeny. Čeká nás Oregon.

Oregon, stát severně od Kalifornie a Nevady, se pyšní především hustými lesy a hornatým prostředím. Bude to docela změna oproti dosavadní mapě American Truck Simulator a dá se očekávat, že se vaše trucky zapotí v příkrých stoupáních. Kromě lesů a oceánu je Oregon lemován dvěma majestátními řekami Columbia a Snake.

Zatímco řeka Snake zčásti tvoří hranici s Idaho a silnice se dotýká jen zřídka (pravděpodobnost jejího spatření ve hře je tak menší), řeka Columbia lemuje severní hranici s Washingtonem spolu se souběžně se táhnoucí dálnicí do Portlandu. To by bylo, abychom se podél ní neprojeli.

American Truck Simulator - Oregon zdroj: tisková zpráva

Portland, největší město Oregonu, do hry přinese nové společnosti související s takzvaným Silicon Forest. Jedná se o průmyslovou oblast zaměřenou na výrobu technologií. Jinak počítejte s průmyslem zaměřeným na dřevo – od převážení samotných klád, po jejich zpracování místními pilami, přes výrobu papíru až po nábytek.

Kromě Portlandu by se určitě mělo objevit hlavní město Salem a z dalších se dají odhadnout Eugene, Hillsboro, Medford, Bend, Ontario, nebo třeba Hermiston. Uvidíme, která sídla v SCS nakonec vyberou. American Truck Simulator – Oregon nemá stanovené ani datum vydání, ani cenovku.

American Truck Simulator - Oregon zdroj: tisková zpráva

Tvůrci se zároveň s oznámením pochlubili vlastním růstem. U začátku projektu American Truck Simulator, od jehož vydání dnes uběhly 2 roky, seděli pouze 4 vývojáři. Dnes jich je desetkrát tolik a údajně to stále nestačí. V SCS jsou si prý vědomi toho, že by měli chrlit více obsahu v kratším čase. A to se poslouchá moc dobře.

Nejnovější články