Producent GTA her pracuje na hře Everywhere, která využívá engine Amazon Lumberyard
zdroj: tisková zpráva

Producent GTA her pracuje na hře Everywhere, která využívá engine Amazon Lumberyard

30. 1. 2017 14:13 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Když jsme naposledy psali o Leslie Benziesovi (producent GTA III, Vice City, San Andreas), bylo to v souvislosti s rozsáhlým právním sporem, kdy žaloval Rockstar kvůli neoprávněnému vyhazovu a nevyplaceným procentům z prodejů GTA (viz článek). Právní spor pokračuje, ale Benzies, společně s dalšími dvěma bývalými vývojáři z Rockstaru, hlavním programátorem Colinem Entwistlem a šéfem přes audio Matthew Smithem, založil studio, a začali pracovat na nové hře s názvem Everywhere.

Asi nejkonkrétnější informací o hře je, že používá engine Amazon Lumberyard, který běží na jádru CryEngine, ovšem s vylepšenými cloudovými funkcemi (více si přečtěte zde).

„Jsem hrdý na to, že jsem byl součástí pokroku v rámci hraní, a jsem ještě více nadšený z toho, co si chystáme do budoucna. Naše nová hra nese pracovní název Everywhere a máme s ní dlouhodobé plány. Má potenciál vyvíjet se a růst donekonečna. Chceme vytvořit platformu, kde se budou hráči bavit sami i navzájem a smaže se hranice mezi realitou a simulovaným světem,“ vysvětluje Benzies.

O mnoho víc zatím o Everywhere nevíme. Matthew Smith říká, že hra nejde zařadit do jednoho žánru a vymyká se tomu, co vnímáme jako hry. Což zní krásně vizionářsky, ale nedá se pod tím mnoho představit. Hra prý bude úplně jiná než GTA, byť v ní bude i satira. Jak ale Smith a Benzies naznačují, nemalou část obsahu, a tedy i tónu, budou určovat sami hráči. Dá se počítat s mnoha sociálními funkcemi. Ostatně, Smith hru trochu přirovnává i k fungování sociální sítě.

Multiplayerový základ, který jde z náznaků vyčíst, by měl jít ruku v ruce s enginem Lumberyard, který přímo podporuje online interakce včetně streamování apod. Další informace můžete hledat na oficiálních stránkách, kde nové studio hledá další zaměstnance.

Nejnovější články