Red Dead Redemption 2 se chlubí 60 hodinami příběhové kampaně
zdroj: tisková zpráva

Red Dead Redemption 2 se chlubí 60 hodinami příběhové kampaně

15. 10. 2018 16:46 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Od vydání Red Dead Redemption II nás dělí necelé dva týdny a tok nových informací nepřestává polevovat. Některé pocházejí přímo od zdroje, jiné z rozhovorů se zdroji. Všechny jsou ale pořádně zajímavé a jen přiživují očekávaní, která nechávají ve stínu všechny ostatní tituly podzimu. Nyní se dozvídáme podrobnosti o zbraních, hercích, multiplayeru i budoucnosti série.

Se zajímavými informace přišel web Vulture, respektive novinář Harold Goldberg, který se vydal přímo do kanceláří Rockstaru, kde si nejen zahrál Red Dead Redemption II, ale vyzvěděl i spoustu zajímavých informací o vývoji nejen nadcházející westernovky. Jeho článek z počátku pojímá historii studia, až v druhé půli se věnuje aktuálnostem.

Z textu se dozvídáme o obrovskosti posledního projektu studia. Red Dead Redemption II má příběhový obsah na 60 hodin (ale vedlejších aktivit jistě na mnohem déle). Přitom to není tak dávno, kdy se počítalo s 65, ale tvůrci nakonec odstranili celou větev příběhu, pozor, spoiler, která hlavnímu protagonistovi umožňovala vést dva milostné vztahy. Stejně tak nedojde na misi s vlakem, kde jste se měli vypořádat s lovci odměn. Prý se ze začátku zdála zábavná, ale nakonec nebyla.

zdroj: Archiv

Výsledná hra je složena z úctyhodných 300 tisíc animací a vyslechnete v ní na půl milionu řádků dialogů. O ty se postaralo zruba 700 dabérů, mezi kterými nenajdete známé hollywoodské hvězdy, jako tomu kdysi bývalo. Vývojáři s nimi neradi pracují kvůli jejich egu.

Dan Houser, spoluzakladatel a viceprezident Rockstar Games, kdysi spolupracoval s Burtem Reynoldsem na dabingu pro GTA: Vice City. Mezi pány došlo k hádce zakončené Reynoldsovým zvoláním: „Odveďte odsud toho Anglána.“

„O mrtvých jen dobře, škoda toho mizery. Nepoužíváme známé herce kvůli jejich egu, ale hlavně také proto, že věříme, že docílíme větší imerze při zapojení talentovaných herců, jejichž hlasy vám nebudou povědomé,“ říká Dan Houser.

Novinář Goldberg se ho při příležitosti osobní prohlídky kanceláří zeptal na to, jak to vypadá s trojkou, na což Houser odpověděl nepřekvapivě povzbudivě. Pokud se Red Dead Redemption II bude dařit, mají prý spoustu dalších zajímavých věcí k odvyprávění. Nu a že se RDR2 bude finančně dařit je teď už asi jasné.

Zatím se ale vývojáři plně soustředí na Red Dead Online, pro který se dokonce stále píší scény a natáčí motion-capture. „Chceme, aby byl stejně robustní jako GTA Online,“ dodává Houser. Multiplayer odstartuje betou někdy v průběhu listopadu a prý bude hotový, až bude hotový.

zdroj: Archiv

Na oficiální stránce hry si navíc můžete přečíst spoustu informací o zbraních. Těch bude v Red Dead Redemtpion II víc než 50, od chladných, po jednoruční a obouruční palné. Zbraň se používáním opotřebovává, ale také zlepšuje. Nebude chybět rozsáhlý tuning, a to jak po stránce funkčnosti, tak i vzhledové.

Text dále připomíná vylepšený Dead Eye systém a dole na stránce můžete kouknout na animace výstřelu a přebíjení některých zbraní. Red Dead Redemption II vychází již příští pátek 26. října na PlayStation 4 a Xbox One, ale ještě před tím se k nám připojte tento čtvrtek od 14:00, kdy se v GamesPlayi podíváme na praotce série – Red Dead Revolver.

Nejnovější články