Samozřejmě první a nejvýraznější změnou bude vizuální stránka, která slibuje lepší rozlišení a nové textury. Na next-gen konzolích se má Resident Evil předvést v 1080p. Navíc poměru stran, hru si budete moci vychutnat jak v původním 4:3, tak dnes standardním 16:9. V oblasti zvuku bude nyní vše nově ve formátu 5.1 a změny remaku se dotknou i ovládání.
V něm zůstane zachován původní systém, kdy jste museli postavu analogem nejprve natočit, než se mohla vydat daným směrem. Pokud by vám ale tato úmyslně implementovaná „překážka“ iritovala, k dispozici bude možnost přepnout si na klasický systém současných her z pohledu třetí osoby. Tuhle změnu půjde provádět i během hraní, takže naštěstí nepůjde jen o volbu obtížnosti na začátku.
Příběhově, ale i z hlediska designu a všech prvků hratelnosti bude Resident Evil stejný jako originál, což vám ostatně tvůrci remaku vysvětlují ve videu níže. Hra vyjde začátkem příštího roku a vážně se nemůžu téhle klasiky dočkat. Stejně tak jsem zvědavý na reakce nových hráčů, kteří se k originálu nedostali a na to, jak vlastně v současné době obstojí.