Rocket League chystá spoustu updatů, hlavně lepší hraní napříč platformami
zdroj: tisková zpráva

Rocket League chystá spoustu updatů, hlavně lepší hraní napříč platformami

12. 5. 2018 9:30 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Čert vem všechny dystopické battle royale. Svět už přece má svůj futuristický sport pro náročné diváky, a tím je autíčkový fotbal Rocket League. Ten brzo oslaví krásné třetí narozeniny a v žádném případě nehodlá zahálet v depu. Na léto si připravil spoustu updatů a novinek, které vám v následujících odstavcích milerád popíšu.

Startovní výstřel nové roadmapy zazní ještě v květnu, kdy se objeví nová aréna, nová muzika a další neoznámené dobroty. Květen také značí konec oficiální sedmé sezóny, za niž budou pochopitelně hráčům rozdány patřičné odměny, a začátek sezóny osmé.

Červen přinese speciální letní event, který sice vývojáři zatím nijak nespecifikovali, ovšem vůbec bych se nedivil, kdyby se točil kolem chystaného fotbalového Mistrovství světa v Rusku. Přidrandí i pátá sezóna světového šampionátu, živě vysílaná z Londýna, hlavního města kolébky kopané. A k tomu všemu přibude ještě prémiové DLC – a to dokonce „licencované“. Že by zase MS?

Život nám všem protéká mezi prsty neskutečně rychle, a než se nadějete, z června bude červenec. Tehdy dojde ke grandiózní oslavě třetích narozenin Rocket League, což znamená herní event a spoustu věciček k odemknutí.

A to nejlepší na konec. Na přelom července a srpna se připravuje rozsáhlý update, který vám umožní založit partičky a bez omezení hrát multiplayer dokonce i s přáteli, co s vámi nesdílejí platformu. Jeden může být na PC, druhý na PlayStationu, a nic by nemělo bránit kompletnímu kooperačnímu zážitku.

Tedy, vlastně tu je jedna překážka. V současné verzi cross-platform multiplayeru můžou majitelé hry na PC hrát se všemi ostatními, tedy hráči na PS4, Xbox One a Switchi. Hráči na PS4 se ale nemůžou propojit ani s Xboxy, ani s Nintendy. Kdyby byl tenhle problém vyřešen, vývojáři by se o tom pravděpodobně zmínili, takže bych tu moc velkou naději neviděl.

Krom toho bude upraveno získávání úrovní. Odteď se doba čekání na nový level nebude exponenciálně prodlužovat, čím výš se dostanete – počet zkušeností bude fixní. Získání nové úrovně zároveň znamená nový předmět náhodné vzácnosti (ale nejhůř Uncommon). A budete dostávat víc zkušeností například za dohrání zápasu nebo za celkový čas strávený ve hře, nejen za vaše výsledky.

Vývojáři si vedle toho všeho vymysleli ještě oddělený systém, pomocí nějž můžete získávat různé kosmetické blbinky. Jmenuje se Rocket Pass a jedná se o jakýsi žebříček, kterým postupujete zkrátka tím, že získáváte úrovně. Finta je v tom, že můžete všechno urychlit, když si za skutečné peníze koupíte prémiový přístup, kterým si daný Tier okamžitě odemknete.

Takže další mikrotransakce, ale nikoli další loot boxy. Při nákupu prémiového přístupu vždy naprosto přesně uvidíte, co že se vám to vlastně odemkne, a můžete se tak rozmyslet, jestli vám za to nějaké barvičky na auťák nebo nové tituly vlastně stojí. Rocket Pass je prý stále ve fázi vývoje, a tak je možné, že se ještě všelijak promění. Do srpna je času dost, a studio Psyonix se do té doby určitě podělí o dodatečné informace.

zdroj: Archiv

Nejnovější články