RPG veteráni představují interaktivní muzikál Chorus
zdroj: tisková zpráva

RPG veteráni představují interaktivní muzikál Chorus

13. 10. 2019 10:35 | Novinky | autor: Šárka Tmějová |

Veterán z BioWare David Gaider a designér z Beamdogu Liam Esler se téměř před dvěma lety shodli, že je jejich práce už nebaví a založili si své vlastní Summerfall Studios. Jejich první odhalený projekt trochu překvapivě není RPG – Chorus je muzikálovou adventurou, která ve své kampani na Figu láká na věhlasná jména herní hudby a dabingu i na neotřelé herní mechaniky.

Mít kapelu je těžké, hlavně když odhalíte nový pěvecký talent, ale ona zpěvačka jako na potvoru zrovna umře přímo ve vašem bytě. A k tomu vám oznámí, že je múzou a předá vám své schopnosti. Hlavní hrdince Grace se stalo zrovinka tohle, bohužel zná jenom samé profláklé hity ze starých muzikálů. K čemu jinému nově nabytý talent využít než ke zpívanému přesvědčování pozůstalých, že za smrt jejich příbuzné přece nemůže?

Za scénářem Chorus stojí David Gaider, který má na svědomí příběh série Dragon Age. Tentokrát má jít o srdceryvný, humorný i tragický muzikál o ztrátě a naději. Jelikož múza nepatřila zrovna k běžným pozemským smrtelníkům, mezi jejími příbuznými najdete spoustu bohů a mýtických monster, s nimiž se můžete spřátelit, vyjednávat, a dokonce i podnikat milostná dobrodružství.

Olympští bohové a další členové ansámblu řeckých bájí jsou skuteční; moderní svět jim ale svědčí úplně stejně, jako antické Řecko. Setkáte se s Apollem, Persefonou, Panem a mnohými dalšími.

zdroj: Archiv

Chorus není postavený na soubojích s pěstmi, pistolemi ani meči – vaší zbraní je hudba. Se schopnostmi múzy Grace dokáže vtáhnout ostatní do svých písní a jakmile se do nich patřičně zamotají, občas si něco rozmyslí, doznají se anebo se zamilují.

Za soundtrackem stojí skladatel Austin Wintory, jehož tvorbu můžete znát třeba ze série The Banner Saga, viktoriánského Assassin’s Creed Syndicate anebo relaxační Journey. Oproti jeho klasické tvorbě ale budou skladby z Chorus o poznání více reaktivní. Náladu, tempo i ostatní aspekty můžete totiž ovlivňovat dialogovými volbami, které se v tomto případě nebudou vztahovat pouze na texty písní.

Grace může být buď trochu víc drzá, vychytralá, nebo okouzlující. Postupem času ale její osobnost půjde poupravit, pokud vám vaše počáteční volba nebude v průběhu hraní úplně vyhovovat. Různé přístupy ale nabídnou odlišné možnosti řešení problémů a vliv budou mít i na konkrétní písně.

Summerfall Studios na vývoj Chorus shání 600 000 dolarů na crowdfundingovém webu Fig, kde je v době psaní článku na nějakých 12 % vyžadované částky. Pokud vyberou víc, bude moct hra být plně nadabovaná včetně všech dialogů. O dabing a zpěv se postará Laura Bailey v hlavní roli, v některé z vedlejších by se měl objevit také veterán herního dabingu Troy Baker.

I v případě, že se částka vybere, si ale na Chorus nějaký ten pátek počkáte. Vyjít má totiž až na konci roku 2021, prozatím se počítá pouze s PC, tvůrci by ho ale rádi dostali i na jiné platformy jako PS4, Xbox One, Switch nebo iOS.

Nejnovější články