Nečekali jsme, že by se naše prosby směrem k vydavatelům ukázaly zcestné tak brzy. Ale Ubisoft nám zničehonic vpálil do tváře, že očekávaná pirátská onlinovka Skull and Bones se opět odkládá. Původní datum vydání padlo poprvé na E3 v roce 2017. Tehdy se počítalo s rokem 2018. Ale nyní už se nepočítá ani s rokem 2019, přičemž nám nebyl slíben ani rok příští.
Ubisoft ve zprávě investorům sdělil, že hra nevyjde v aktuálním fiskálním roce, který končí 31. březnem 2020. Vyjde někdy potom. Hra už se i tak dost přibližuje konci současné generace konzolí, takže pokud nejsou prodlevy spojené s cílením na dvě generace naráz, nemusela by se ve výsledku dočkat potřebné pozornosti.
We’re going to batten down the hatches and push back on the game’s arrival—this is a challenging news for us all, but it’s what’s needed to make Skull & Bones as awesome as it can be!
— Skull & Bones (@skullnbonesgame) 15. května 2019
Our focus remains on quality first and we’re grateful for your undying support ☠️⚔️ pic.twitter.com/ZCt85tY3TG
Je tedy pravděpodobné, že Skull and Bones bude jednou z hlavních her Ubisoftu na příští výstavě E3. Nicméně to nebude v pořadí počtvrté, co se zúčastní této světové výstavy, ale potřetí. Hra se totiž nezúčastní té letošní.
Možná je to proto, že ukazovat znovu to samé není úplně atraktivní. A možná je to proto, že připravit hratelnou ukázku na výstaviště je časově velmi náročné a tvůrci radši soustředí veškeré síly na dokončení protahovaného vývoje.
Ubisoft se vyjádřil pro GameSpot s tím, že u nových značek je běžné, že se tvůrčí vize vyvíjejí, což vyžaduje delší vývoj. Vývojáři zároveň vydali vlastní vyjádření na Twitteru, ve kterém odklad ospravedlňují klasickou větou: „Jedině tak bude Skull and Bones tou nejlepší možnou hrou.“