Jednou formou možných plateb bude členství, které bude poskytovat výhody. První bude časový akcelerátor, po jejhož aktivaci bude dostávat po dobu jedné hodiny dvojnásobek zkušeností. Půjde použít ale jen jednou za šestnáct hodin. Dále držitel tohoto členství dostane každý měsíc Bonus body v hodnotě deset dolarů do Item Store a bude mít deset procent slevu na nákupy v Item Store.
Členství samotné půjde kupovat od měsíce po rok délky trvání, cena se dle zvolené doby pohybuje mezi deseti až patnácti eury na měsíc. Pokud jste měli zaplaceny klasické měsíční poplatky, převede se vám to do nového typu členství. Detaily, jak to bude s GrandMaster tituly najdete zde. Je tu ale ještě jedna, podstatnější věc, za níž se bude platit a to jsou DLC.
Jelikož hra opravdu nemůže běžet zadarmo a obsah se nebude tvořit zadarmo, nyní se za DLC bude platit. Jde většinou o nové mise a příběhové dodatečné kampaně, které jsou průběžně tvořeny a rozšiřují základní hru. První z těchto placených DLC se objeví v lednu příštího roku. Nicméně kromě nich budou vycházet i updaty a vylepšení, které budou k dispozici zdarma.
Nyní je tedy jediným seriozním důvodem proč Secret World nehrát čas, tedy jeho nedostatek. Protože základní hra je zábavná, chytrá, originální a na současném MMORPG poli poměrně specifická. Člověk se nyní musí zamýšlet, jak se cítí tvůrci dalších MMORPG, která se teprve chystají a počítají s klasickým modelem měsíčních plateb. Myslím, že free-to-play model už definitivně vyhrál a měsíční poplatky si budou moci dovolit jen opravdu giganti...třeba World of Warcraft.