Autoři ale momentálně pracují hned na několika věcech. Tu první, odstraňování chyb a bugů obecně, jste mohli ochutnat v rámci včerejšího patche. Nicméně tohle bude mise dlouhodobá. Kromě ní se dělá na verzích pro další platformy. Na linuxové se spustily práce tento týden a jde o proces náročný, jelikož si editor s Linuxem moc nerozumí.
Další, asi pro dost lidí aktuálnější, je otázka vydání verze pro tablety iOS a Android. Ta původně měla vyjít s PC, ale kvůli tomu, aby se hra odladila bylo nakonec vydání odloženo o několik týdnů. Což je termín, který platí i teď, protože přesnější datum nejde kvůli schvalovacímu procesu Apple stanovit. Tabletová verze bude bez editoru a hlavně přístupu k uživateli generovanému obsahu.
Hráči na tabletu se tak budou muset spolehnout na oficiální updaty, které ale budou obsahovat i to nejlepší, co v komunitě vzniklo. Samotní Harebrained Schemes momentálně pracují na misi nazvané momentálně lakonicky Berlín. Pochází z ní obrázek u článku a vyjít by měla někdy v říjnu tohoto roku. Berlin bude zdarma pro ty, kteří na hru přispěli na Kickstarteru a ty, kteří si předobjednali sběratelskou edici. Ostatní za novou kampaň zaplatí, ale nevíme kolik.
Nicméně, jak už bylo mnohokrát opakování, výhoda Shadowrun Returns tkví v tom, že nejste odkázáni jen na oficiální kampaně. Hráči mohou svobodně tvořit své vlastní. Hodně zajímavě vypadá projekt Shadowrun Identity. V něm najdete na osmdesát Game Masterů (to jsou ti, kteří v papírové verzi vytváří a šéfují runu), kteří v rámci souladu s oficiálním světem a pravidly připravují monstrózní kampaň, která by měla zabrat více jak sto hodin hraní. Sto hodin!