Hra se ve svém jádru dělí na dvě fázi, a to příběhovou a strategickou. V příběhové řešíte problémy s ostatními postavami buď skrze dialogový systém, nebo taktické tahové souboje. V obou případech záleží na vašich volbách, protože jejich důsledky se dříve či později projeví. Cílem zde není jen přežít, ale zvítězit tak, abyste na svou stranu přesvědčili i potenciální spojence.
Druhou fází je správa základny, kde vzniká strategie pro další postup a kde dochází i na pravidelnou dávku politikaření. Zde se můžete také potýkat s traumatickými vzpomínkami i správou surovin. Psychologický stav vaší postavy má reálný dopad na váš výkon během soubojů i dialogů a vzhledem k tomu, že zde bojujete nejen o přežití ale také o politický vliv, měli byste na stav své mysli dbát.
zdroj: tisková zpráva
Na Sacred Fire pracují tvůrci v Poetic Studio už dva roky, kdy vývoj táhli z vlastní kapsy. Nyní se obrátili na hráče s tím, že by na dokončení hry potřebovali alespoň padesát tisíc dolarů. Ve chvíli psaní tohoto textu mají na kontě necelých sedm tisíc, ale do konce kickstarterové kampaně zbývá ještě 27 dnů.
S vydáním hry se počítá na PC, Mac a Linux na Steamu, Humble Store a GOG na duben 2018. Na konci letošního roku by měla vyjít ještě rozpracovaná verze pro podporovatele projektu, ale tvůrci na Kickstarteru upozorňují, že vydání se může posunout – všechno prý záleží především na názorech a připomínkách hráčů.
zdroj: tisková zpráva