Multiplayer přitom nebyl oznámený jako DLC, které by hru rozšířilo až několik měsíců po vydání. Nemilý je také fakt, že vývojáři vynechání multiplayeru jaksi zapomněli oznámit a kápli božskou až v den vydání, tedy včera.
Prý se potřebují soustředit na singleplayer, jeho podporu a rozšiřování skrze updaty, a tak musel multiplayer stranou, jak přiznali ve stanovisku pro GameSpot. O multiplayeru přitom tvůrci mluvili například ještě na konci minulého roku s tím, že ho chtějí po vydání hry taktéž rozšiřovat a vylepšovat.
zdroj: Vlastní
Absence multiplayeru je jedna věc, ovšem druhá je přiznání se k tak zásadní změně až v den vydání. Vývojáři o něm v minulosti otevřeně mluvili, oba předchozí díly ho obsahovaly hned při uvedení hry na trh, a tak nebyl důvod předpokládat, že to bude tentokrát jinak. Singleplayer navíc není, alespoň podle prvních reakcí kritiků i hráčů na Steamu, žádný zázrak a podle všeho jde o víceméně lehce nadprůměrnou akci, kterou, i navzdory několika odkladům, táhnou dolů technické problémy.
Majitele PS4 verze hry jistě nepotěší ani údajně extrémně dlouhé, téměř pětiminutové loadingy. Těch jsou si vývojáři vědomi a ve hře jsou prý úmyslně jednoduše proto, aby byly pak jakékoliv další loadingy během mise (fast travel, respawn…) co nejkratší, jak potvrdili pro GameSpot.
Singleplayer a nakonec i multiplayer Sniper: Ghost Warrior 3 budou podporovat nadcházející updaty které najdete v rámci season passu. Ten stihl rozšířit hru hned v den vydání, a to o singleplayerovou kampaň The Escape of Lydia, odehrávající se před dějem hlavní kampaně. Přibyl už také kladkový luk Compound Bow a vozítko Buggy.
Dodatečné informace o season passu vývojáři ještě zveřejní, stejně jako přesné datum vydání multiplayeru.