Battlegrounds bude klasický, tentokrát týmově zaměřený battle royale, kdy se na jedné velké mapě o sto hráčích bojuje o přežití s tím. Vyhrát může jen jeden (tým) a bojiště se v průběhu zápasu postupně zmenšuje.
Namísto „elektrické zdi“ z PUBG tu bude bojiště limitovat mlha, namísto aut budete mít mounta, letadlo zase nahradí zepelín a tak dále. Battlegrounds se očividně nesnaží o žádné velké inovace, jako spíše o bleskové zkopírování konceptu, který loni zpopularizovala Playunknown’s Battlegrounds.
Ostatně sami vývojáři o hře mluví jako o „první střílečce s hrdiny co má battle royale“, tudíž je zde motivace jasná. Nepříliš inspirativní je také přiložený trailer, který toho řekne víc nejspíš zapáleným fanouškům Paladins, než hráčům, kteří o hře sotva někdy slyšeli.
zdroj: Archiv
Mód Battlegrounds se má do Paladins dostat někdy v průběhu letošní roku formou bezplatného updatu. Jde tak o další z řady „já taky!“ pokusů, kdy se vývojáři z různých koutů světa snaží co nejrychleji svézt na bezprecedentním úspěchu PUBG.
Svoji vlastní verzi battle royale mezitím stihli implementovat vývojáři například do Fornite, GTA Online, Warface, Call of Duty Online… Letos se navíc dostaví datadisk Bad Blood, rozšiřující Dying Light o svoji vlastní verzi battle royale a to je teprve začátek.
S největší pravděpodobností to bude právě letošní rok, kdy se horečka jménem battle royale objeví v ještě větším počtu malých i velkých her. Mezitím se PUBG blíží ke 30 milionům prodaných kusů a překonala hranici 3 milionů současně hrajících hráčů. Jen na Steamu.