Stejně jako mág je i zlodějka zaměřená spíš na boj z dálky. Ale jak si asi umíte představit, nevyvolává na své nepřátele kouzelné bytosti, netvoří ledové stěny a nevrhá naváděné ohnivé koule. Její luk střílí docela obyčejné šípy, které letí v přímém směru a trefí první věc, na kterou narazí.
Přestože si je zlodějka jistější v patřičné vzdálenosti od podzemních monster, není zcela bezmocná ani v kontaktních situacích. Jakmile se nějaký bídák dostane do jejího osobního prostoru (vyznačeného červeným kruhem), její luk je v podstatě nepoužitelný, a tak slečna radši sahá po svých dýkách. S těmi tedy zpočátku nenadělá tolik škody, ale časem se dostane ke kartám, které ji přímo vybízejí ke boji tváří v tvář.
zdroj: Archiv
Zlodějka má zároveň dobrý smysl pro humor, což se projeví především na jejích hláškách. Už když vstupuje do podzemí, neodpustí si utrousit: „Přemýšlím, zda je luk v podzemí moudrou volbou.“ Zlodějka tedy uzavírá trio hrdinů, kteří se měli v rámci předběžného přístupu dostat do Book of Demons. Tím pádem vyvstává otázka: co bude dál?
Tvůrci z Thing Trunk si připravili odpověď v podobě roadmapy, tedy budoucího plánu. Do plného vydání hry, ke kterému dojde v druhé polovině příštího roku, počítejte s updaty přidávajícími prostorový zvuk, podporu Macu, minimapu, těžší obtížnosti úkolů, podporu ovládání pomocí očí (Tobii), mód pro speedrunnery, offline kompetitivní mód, dodatečné zvuky a jazykové mutace.
Seznam všech změn nového updatu a podrobný rozpis roadmapy najdete zde. Book of Demons je aktuálně ve slevě za 14 eur, ale ještě než si ji skutečně pořídíte, koukněte na náš GamesPlay nebo si rovnou vyzkoušejte demo na Steamu.