Pro Paradox jde o logickou volbu. Jejich zákazníci milují strategické hry a BattleTech zapadá se svými tahovými bitvami přesně do tohoto portfolia. Spolupráci si samozřejmě pochvalují i v Harebrained ústy šéfa Jordana Weismana, který i stál u vzniku původní deskové hry (a v Levelu 256 jste si s ním mohli přečíst první český rozhovor). „V Harebrained Schemes chováme obrovský respekt k dlouhé sérii kvalitních strategických her, které Paradox vydal a jsme hrdí na to, že se BattleTech stane její součástí.“
Skrze tuto hru se BattleTech vrací na monitory po dvaceti letech. Děj se odehrává v roce 3025, kdy spolu šlechtické rody vedou války pomocí obrovských, piloty řízených robotů. Vy se ujmete role velitele žoldnéřské kumpanie, která se ocitne uprostřed rozsáhlého konfliktu. A takové konflikty mají žoldnéři rádi.
zdroj: Vlastní
V kampani budete mezi misemi spravovat celou jednotku, vybavovat a opravovat mechy, případně je kompletně přestavovat. Hra bude obsahovat modulární systém šasi, na které můžete navěsit všechno možné vybavení a vytvářet tak vlastní unikátní roboty – stejně jako v deskové předloze. Kromě kampaně si budete moci zahrát i PvP multiplayer, protože soupeření s konstrukty i taktikou jiných hráčů je velká část zábavy v BattleTechu. Hra by měla vyjít ještě letos.