Těžká vozidla jsou nedílnou součástí kolonizace rudé planety v JCB Pioneer: Mars
zdroj: tisková zpráva

Těžká vozidla jsou nedílnou součástí kolonizace rudé planety v JCB Pioneer: Mars

10. 7. 2017 17:44 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Také se vám zdá, že neuběhne jediný měsíc, kdy by se nemluvilo o Marsu? V herním světě je to pomalu tak časté téma, jako zombíci. Jen považte sami ten zástup připravovaných či vydaných titulů z poslední doby – Take on Mars, Offworld Trading Company, Surviving Mars, Lacuna Passage, Rokh, Planetbase a spousty dalších. Každá z těchto her přispěla tématu něčím trochu jiným, byť jde vesměs o survival hry. Nejinak tomu je i v případě JCB Pioneer: Mars.

Opět jste nebohý ztroskonaut, ponechaný napospas v nehostinné červené krajině. Vaším cílem je přežít, tedy zajistit si přísun kyslíku a vybudovat přístřeší jako ochranu před nepříznivými podmínkami počasí. To znamená těžbu a sběr surovin, stavbu budov a funkčních komplexů a v konečném důsledku zajištění podmínek pro život budoucích kolonistů z umírající Země.

JCB Pioneer: Mars má v těchto ohledech nabídnout především vědecký přístup založený na reálných výzkumech. Pro účely autentičnosti spolupracují vývojáři z Atomicomu s astrofyzičkou Maggie Lieu, která při vývoji poskytla cenné rady a ve hře si na oplátku střihne menší cameo. „Chceme hráčům nabídnout hardcore survival zážitek, který se co nejvíce přiblíží budoucí skutečné kolonizaci Marsu,“ říká Andy Santos, šéf designu v Atomicomu.

zdroj: Archiv

Možná se ptáte, co znamená to JCB v názvu hry. Pokud se přímo nezajímáte o těžkou techniku nebo jste nikdy nebyly u budování základů staveb, pak se dá pochopit, že vám značka předního výrobce stavebních bagrů všeho druhu nic neříká. A v názvu hry je jednoduše proto, že se po Marsu budete prohánět v jejich licencovaných vozítkách.

Nejde přitom jen o zaplacené logo plácnuté na na koleni vymyšlená marsovská vozidla. O design strojů ve hře se postaral vizionářský tým inženýrů z JCB, díky kterému jde o smysluplná vozidla, která by reálně mohla klidně vzniknout. „Věříme, že se JCB touto spoluprací dostane do povědomí potenciálních zákazníků budoucích generací, kteří budou potřebovat těžkou techniku na Marsu,“ říká Michael Plummer, ředitel světového obchodu JCB.

JCB Pioneer: Mars tak uchopuje už několikrát ztvárněné téma za zase trošku jiný konec. Kromě autentického zážitku, proměnlivého počasí a licencovaných strojů nabídne krásnou grafiku díky čtvrtému Unreal Enginu a možnost spojit se s ostatními hráči při budování základny. Hra zatím nemá pevně dané datum vydání, ale měla by se objevit v early accessu na Steamu během letošního léta.

Nejnovější články