The Long Journey Home dostala update napomáhající zvládnutí obtížných miniher
zdroj: tisková zpráva

The Long Journey Home dostala update napomáhající zvládnutí obtížných miniher

10. 8. 2017 15:30 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Vesmírné roguelike RPG The Long Journey Home si u nás v recenzi nevedlo úplně nejlépe. Na vině byly především absurdně náročné minihry spojené s ovládáním přistávacího modulu a velice zdlouhavý postup galaxií, který může kdykoliv skončit a začít zcela od začátku. Vývojáři z Daedalic se setkali s vlnou negativní kritiky i ze strany hráčů a na základě jejich požadavků připravili update, který by měl kostrbatou hratelnost o něco zpříjemnit.

O problému s ovládáním modulu vím své, protože mě nepřestával děsit ani po nespočtu odehraných hodin a často v těch nejtěžších chvílích mohl právě nezvládnutý design za ukončení vesmírné pouti. Autoři se sice snažili ulehčit jeho ovládání, ale základní premisa s gravitacemi a vzdušnými proudy zkrátka i nadále drásá nervy.

Pomocnou ruku při zvládnutí kniplu by měl nabídnout nový update, který do hry přidává tréninkovou místnost. V ní si ještě před spuštěním mise můžete beztrestně osahat ovládání přistávacího modulu a dokonce jsou zde i předpřipravené planety s různými podmínkami, na kterých si vyzkoušíte těžbu na plynných obrech nebo na planetách bujících sopkami.

zdroj: Archiv

Dalšího usnadnění se dočkalo poškození vaší lodi a jejích jednotlivých modulů. Ne že by se tedy snížilo příchozí poškození, ale nově o něm máte mnohem více informací, včetně předpokládaného nebezpečí vašich akcí a snáz tak můžete plánovat své budoucí kroky.

S poškozením ještě souvisí rozlišení zbraňových systémů nepřátel – pokud letící střela svítí modře, je určená k poškození vašich štítů. Svítí-li červeně, poškodí jen trup lodi, pokud jí v cestě nebrání štíty a fialové střely projdou štíty a poškodí loď. Síla střel je dána mírou záření dané barvy.

Update upravuje spoustu dalších systémů, jako třeba déle trvající konverzace, nové typy zranění z ozáření vaší posádky, nový úkol „The Return of the King“, označení již navštívených planet fajfkou a samozřejmě opravuje spoustu chyb. Vývojáři tak vyslyšeli některé z nářků komunity, ale zda se právě těmito kroky stane The Long Journey Home hratelnější, je otázka za milion kreditů.

Nejnovější články