Následující informace pocházejí z webu Game Informer, který měl to štěstí, že zavítal do kanceláří From Software, kde si vybraní novináři zahráli Sekiro: Shadows Die Twice a zároveň využili příležitosti k vyzpovídání tvůrce a hlavouna studia Hidetaky Mijazakiho na velmi zajímavé téma – remaster Demon’s Souls.
„Je to, jako když se podíváte do minulosti na svoje staré výtvory a řeknete, panebože, co se mi to honilo hlavou? Ne že bych se za to styděl, jen se nerad vracím ke svým předchozím dílům,“ přiznává Mijazaki.
zdroj: Archiv
Na druhou stranu to neznamená, že by se remasteru bránil, právě naopak: „Kdyby se našlo externí studio, které by opravdu milovalo originál a vložilo své srdce i duši do opětovné realizace, tak s tím bych se spokojil.“
Mijazaki se ohledně remasteru osobně necítí nejlíp, ale chápe, že hráče a fanoušky taková věc láká, a kdyby se našlo jiné studio s výše uvedenými vlohami, pak by proti remasteru nic neměl.
Jenže je tu ještě jeden háček, respektive pořádný hák. Na Mijazakim zase tolik nezáleží. Hlavní slovo má totiž Sony, a dokud ta nepovolí remaster Demon’s Souls, tak se ho nikdy nedočkáme.
Nicméně zrovna remastery jsou na PlayStationu 4 běžnou záležitostí, takže nezbývá než doufat, že do sebe všechna důležitá kolečka nějakým zázrakem zapadnou a vývoj remasteru se dá do pohybu. Ale v tuto chvíli nic takového jako Demon’s Souls: Remastered bohužel neexistuje.