Tým Ctrl Alt Ninja, jehož členové se podíleli třeba na vynikajícím dungeonu Legend of Grimrock i jeho pokračování, kolem téhle tradiční mechaniky žánru roguelike vystavěl celý příběh. Svět se promění. Na místě pěšin jsou teď kamenné kruhy. Kde byl klid, tam jsou monstra. Vy si všech těch změn při každé reinkarnaci všímáte. Jenže jste jediní. Jak je možné, že ostatní obyvatelé lesní říše ty drastické přesuny vůbec nezaznamenávají? A proč si nepamatujete vůbec nic z doby předtím, než jste se poprvé ocitli na lesní mýtince? To je něco, nač musíte přijít.
V lese prý můžete potkat spoustu přátelských stvoření, která si s vámi pokecají, ale slova velmi často selžou a dojde k boji. Pak se octnete v tahovém soubojovém systému, kde pravděpodobně spíš než meče a palcáty využijete svou přírodní magii, pomoc zvířat a další užitečné schopnosti, které druidové běžně mívají v záloze. Ale na kouzelný nápoj, co vám pomůže vyhnat římské nájezdníky, bych asi radši nespoléhal.
Tvůrci se dušují, že náhodné generování obsahu v žádném případě neuškodí příběhu, který plánují odvyprávět. Vaše smrt a následná reinkarnace spojená s proměnou prostředí prý někdy dokonce budou nevyhnutelným katalyzátorem dalších událostí. Ty se točí nejen kolem neustálé transformace hvozdu – svou roli hrají i šílení Rudí kněží, následovníci bytosti jménem Oghmu, nebo záhadný Cestovatel.
Kdy Druidstone vyjde, to ví zatím jedině Toutatis. Hra je každopádně ve vývoji pro PC. Tým zvažuje i další platformy, ale PC verze je prý stoprocentní prioritou.