Tvůrci Painkillera a Bulletstorm odhalili nový hororový titul
zdroj: tisková zpráva

Tvůrci Painkillera a Bulletstorm odhalili nový hororový titul

6. 2. 2013 17:44 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Máme to dnes ale štěstí na oznámení docela zajímavých her, které mají vyjít ještě letos a hlavně jsou určeny výhradně pro PC. Po chutně vypadají fantasy tahovce Age of Wonders 3 přispěli svou troškou do mlýna i chlapíci z nedávno založeného týmu The Astronauts, což je studio složené z bývalých profíků a vlastně i šéfíků People Can Fly, jak jsme vás informovali loni v říjnu. Prvotina spolutvůrců Painkillera nebo Bulletstorm se jmenuje The Vanishing of Ethan Carter a už podle názvu asi uhodnete, že to nebude nějaká bezhlavá arkádová střílečka, ale něco s poněkud větší příběhovou substancí a samozřejmě hororovka!

Žánrově zatím tvůrci The Vanishing of Ethan Carter nikam neusazují, zřejmě si to nechávají na později, ale podle gam designéra Adama Chmielarze to bude hra o exploraci a nacházení, která tematicky vychází z pochmurných historek z počátku 20. století. Užívat byste si hru údajně měli sami, v noci a se sluchátky, což ale stejně skoro všichni děláme. První obrázek o hře moc neřekne, stejně jako video po rozkliku, ale nějaké informace o zápletce by tu přeci jenom byly. Pojďme na ně.

Hrát budete za detektiva s nadpřirozenou schopností vizualizace místa násilného činu (tohle je v zásadě klasika, používaná ve filmech a hrách často), respektive samotného násilného činu. No a to si takto jednou vyšetřujete zmizení mladého chlapce, když vás pátrání zavede do krásné horské oblasti, kde ale naleznete šeredně zmrzačené tělo jednoho z údajných únosců. Použitím své superschopnosti v kombinaci s moderními vyšetřovacími metodami se pak pokusíte odhalit záhadu nejenom tohoto zločinu, ale celé řady dalších úmrtí, za nimiž zřejmě stojí prastará síla ovládající celou oblast. A zjistíte, jak to vlastně bylo s tím únosem.

zdroj: Archiv

Trošku z toho prosvítá akční adventura, i když o té akci tvůrci moc nehovoří. Něco jako méně akční Alan Wake, hozený spíše do L.A. Noire či Heavy Rain, to by bylo moc fajn. Nečekejte však žádnou divokou žánrovou míchanici, kde budete v jednu minutu řešit puzzle a v další už likvidovat desítky nepřátel. Vzpomeňte si, co Chmielarz říkal o povaze hry – má být o prozkoumávání a nacházení, aniž by to ale znamenalo kompletní ignoraci herních mechanismů. Chybět nebudou, jen se je tvůrci pokusí obrousit do základní podoby, aby hráče skutečně bavily a ne frustrovaly.

Žádné další informace už asi o The Vanishing of Ethan Carter v této chvíli nevydoluju, krom toho, že hra běží na Unreal ENgine 3, takže mrkněte k Astronautům na homepage a projděte si třeba jejich blogy, je to moc zajímavé čtení o věcech, které je inspirují. Třeba z toho něco dalšího o The Vanishing of Ethan Carter vyhrabete vy.

Nejnovější články