Od "walking simulátoru" s důrazem na příběh a dech beroucí krajinu se The Astronauts přesouvají k mnohem akčnější hře, ve které na nějaké kochání nemáte čas. Máte totiž plné ruce brokovnice, se kterou čistíte podivný svět od ještě podivnějších čarodějnic.
Pokud se obáváte, že Witchfire nebude mít ten slastný pocit ze střelby jako u prvotřídních stříleček, tak se obávat nemusíte. Tři zakládající členové studia The Astronauts totiž stáli u zrodu studia People Can Fly, kde pracovali na povedených střílečkách Painkiller a Bulletstorm. Witchfire je tak v dobrých rukách.
zdroj: Archiv
A pobude si v nich ještě hodně dlouho dobu. Tvůrci na svém blogu varují, že hra je v opravdu rané fázi vývoje a její vydání v nedohlednu. Proto máme k dispozici jen a pouze kratičkou ukázku výše, obrázky níže, potvrzení vydání hry na Steam (konzole jsou ale pořád ve hře), Unreal Engine 4 a informaci, že tvůrci opět využívají fotogrammetrie.
Asi z toho důvodu se první polovina videa podobá právě The Vanishing of Ethan Carter, zvláště tedy část s mohylami a kostelem. Ale pevně a snad ne naivně věřím, že tvůrci nepoužívají staré assety, vyráží opět do terénu, kde snímají objekty a přenáší je do hry, která díky tomu vypadá skutečně fotorealisticky.
Nic víc zatím nevíme, a něco mi říká, že i další informace na sebe nechají dlouho čekat. „Rok 2018 pro nás bude velice rušným obdobím,“ píše se na blogu The Astronauts. Do toho může a nemusí být zahrnuté vydání hry, a já bych se nedivil, kdyby Witchfire dorazila až v roce 2019.