Update Atlas Rises přinesl do No Man’s Sky příběhovou kampaň, portály a náznak kooperace
zdroj: tisková zpráva

Update Atlas Rises přinesl do No Man’s Sky příběhovou kampaň, portály a náznak kooperace

14. 8. 2017 18:27 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Trvalo to rok, ale No Man’s Sky je možná konečně tou hrou, kterou měla být už při vydání. V pořadí třetí velký update, o jehož tajemnosti jsme psali před měsícem, posunuje celkovou hratelnost hry na zcela novou úroveň. Může za to především hlavní příběh, portály usnadňující cestování, nové mise a desítky dalších zlepšováků.

Příběh patří k nejhlavnějším důvodům, proč hráči po celém světě nebyli před rokem spokojení s tím, co dostali. Jednu velkou absenci zaplácl již příchod vozidel, ale i s nimi šlo jen o prázdné bloudění plnými, leč opakujícími se světy. To by se teď mělo skutečně změnit.

Update Atlas Rises oslavuje výročí No Man’s Sky 30 hodinami příběhové kampaně, která se soustředí na úplně novou interdimenzionální rasu, která svým příchodem zapříčinila spuštění portálů. Příběh obohatí dosavadní lore novými událostmi, které zdvojnásobí míru interakce s mimozemskými rasami. Dozvíte se tak pravdu o opuštěných budovách, světě ze skla, o sentinelech a vykoupení Geků.

zdroj: Archiv

Update vylepšuje řadu dalších prvků. Galaktická mapa nově umí filtrovat planety podle konfliktu, ekonomiky a prosperity, zatímco biomy jednotlivých planet jsou teď ještě variabilnější a vizuálně kvalitnější, nemluvě o implementaci úplně nových biomů. Na povrchu planet teď při průzkumu narazíte na ztroskotaná vesmírná plavidla, která musíte nejprve vykopat a následně vyrabovat.

Abyste i po odehrání příběhových misí nemuseli jen tak bloudit vesmírem, můžete kdykoliv přijmout jednu z vygenerovaných misí. Kvůli generování nečekejte nic světoborného, ale proč si průzkum vesmíru nezpestřit odměnou z dobře odvedené práce? Mise zahrnují skenování, obchodování, bojování a prohledávání, takže nic nového. Můžete se však přidat na stranu některé z guild a spolu s rostoucí důvěrou se dostanete k hodnotnějším misím.

Značného vylepšení se dočkal i crafting a obchodování. Nově můžete těžit plyny z atmosféry planet a kombinováním prvků a předmětů se postupně dostat k hodnotnějšímu zboží, které pak můžete výhodně prodat v jiném hvězdném systému. Jednotlivé hvězdné systémy mají konečně vlastní ekonomiku, takže si můžete vydělávat jednoduše tím, že na jednom místě levně nakoupíte a na druhém draze prodáte.

Další změny se týkají vylepšeného skenování, upraveného uživatelského rozhraní, grafického vylepšení, úpravy terénu, možnosti cestovat skrze portály na již navštívené planety nebo skočit do náhodného neznáma. Opomenut nebyl ani vesmírný souboj - přibyly nové lodě a desítky dalších vylepšení viz zpráva o updatu.

No Man's Sky zdroj: tisková zpráva

Dokonce je velice lehce nastíněna i kooperace. Až 16 hráčů se nyní může sejít na jednom místě, ale momentálně se můžete vidět pouze jako poletující orby a mluvit spolu můžete pouze díky VOIPu. Je to nicméně první krok k plnohodnotnému kooperativnímu hraní a důkaz, že se na něčem takovém skutečně pracuje.

Dlouho jsem se zdráhal, předešlé dva velké updaty mě nepřesvědčily, ale tentokrát by už možná stálo za to se k No Man’s Sky po celém roce vrátit. Protože když ne teď, tak už leda s tou kooperací, a ta bude bůhví kdy.

Nejnovější články