Update drogové dystopie We Happy Few přinesl novou lokaci a odlišné herní styly
zdroj: tisková zpráva

Update drogové dystopie We Happy Few přinesl novou lokaci a odlišné herní styly

30. 3. 2017 13:25 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Pamatujete si ještě na We Happy Few? Tenhle podivuhodný survival zasazený do dystopického britského městečka Wellington Wells, kde obyvatelé povinně konzumují drogy na radost, byl jedním z hitů loňské E3. V současné době se nachází v předběžném přístupu a autoři pilně pracují na tom, aby z něj během příštích pár měsíců vypěstovali plnohodnotnou hru. To dokazuje i update Maidenholm přidávající více úrovní obtížnosti, nový ostrov i nepřátele a přepracovanou generaci prostředí.

Pojďme se na novinky podívat pěkně popořadě. Zaprvé tu máme hned tři způsoby, jakými We Happy Few hrát. Fungují v podstatě jako úpravy obtížnosti – jeden z nich si zvolíte, když spouštíte novou hru. Budete hrát jako „pozorovatel ptáčků“, na kterého budou všichni nepřátelé mírnější a který vůbec nemusí jíst ani pít? Nebo zkusíte masochistickou obtížnost, kdy vás údery víc bolí, jíst musíte skoro pořád a výměna předmětů zabere čas? Samozřejmě tu dál zůstává základní, relativně vyrovnaná možnost „Downer.“

Je třeba mít na paměti, že každý z herních stylů si ještě můžete okořenit přídavkem permanentní smrti, což do vašeho přežívání v Wellington Wells dodá nějaký ten stres navíc. Tvůrci upozorňují, že permadeath je odteď defaultně vypnutá, protože se stávalo, že hráči ho na začátku hry zapomněli zrušit a pak byli překvapení a naštvaní, když přišli o hodiny postupu. Ale vzhledem k tomu, že hra se nachází v early accessu a ještě nějakou dobu se tam nacházet bude, se to všechno může ještě stokrát změnit.

Vcelku permanentně ovšem působí přídavek nového ostrova Maidenholm, což je ta vůbec nejdrsnější lokace, na kterou ve hře můžete narazit. Méně surovin, tvrdší a pozornější nepřátelé včetně nových létajících dronů, co umějí skenovat vaši duši a nalézt v ní stopy po radosti… Rozkošné místečko. Alespoň že vám k umírání bude hrát právě implementovaná procedurální muzika, která by se měla přizpůsobovat tomu, co se právě děje na obrazovce.

zdroj: Archiv

Zkrátka nepřišly ani staré lokace. Ty se dočkají nových náhodně generovaných regionů, takže vně města narazíte i na lesy, louky, hrady, trosky starých sídlišť, a tak dále. Autoři varují, že tenhle venkov bude zpočátku dost prázdný, ale v budoucnu se to prý určitě změní. A je tu ještě jedna moucha – algoritmus je z nějakého důvodu nastavený tak, že jeden z ostrovů se údajně v 70 procentech případů vygeneruje do tvaru velkého penisu. Což samozřejmě není ani zdaleka ta nejdivnější kuriozita, na kterou ve Wellington Wells narazíte.

Update přináší hromadu dalších změn a vylepšení, ať už se týkají nepřátel, prostředí nebo uživatelského rozhraní, a jejich celkový seznam najdete zde. Netuším, jaké to všechno bude mít vliv, protože se do We Happy Few, tak jako do většiny her, nehodlám pouštět v rozpracovaném stavu. Rozhodně je však pozitivní, že ačkoli jsme o projektu posledních pár měsíců příliš neslyšeli, vesele si to šine dál směrem k plnému vydání.

Nejnovější články