V únoru obě strany (vydavatel i tvůrce) slíbily, že nadále počítají s podporou Spintires v podobě, updatů, patchů, ale hlavně nástrojů pro tvorbu modifikací. Posledně jmenované už mělo být hráčům k dispozici od dubna, ale není. Přesto se situace vyvíjí relativně pozitivně, i když pomaleji než by asi fanoušci doufali.
Kompletní výpis oprav, které update přinesl, najdete na Steamu či fórech vydavatele, ale pokud jde o nový obsah, tak update do hry přidává pět nový vozidel od B-66 pod K-700. Bohužel nepatřím mezi hráče Spintires, situaci sleduji jen zvenčí, takže mi označení vozů nic neříká. Ale vy už si s tím poradíte.
zdroj: Archiv
Pro mnohé je však důležitější, že se konečně blíží zprovoznění podpory Steam Workshop a společně s tím i vydání modovacích nástrojů včetně editoru vozidel a map. Obojí je podle Reece Boltona z Oovee v podstatě hotové s tím, že zbývá doprogramovat nějaké drobnosti. Možné to však bylo až po odladění posledního updatu. Tvůrci by tak jeho vydání museli o nějaký čas odložit, když by jeho součástí měla být i podpora Steam Workshopu a editory. Raději tedy vydali update, aby hráče nějak zabavili a modovací nástroje s podporou Steam Workshop zprovozní později. Přesný termín neznáme, ale nemělo by to trvat půl roku, snad.
Zástupce Oovee rovněž nakousl otázku neoficiálních modifikací, které doposud komunita vyprodukovala. Přestože vznikly neoprávněně v rozporu s EULA, udělá vydavatel vše proto, aby je mohl nabídnout hráčům oficiálně v rámci Steam Workshop. Lze předpokládat, že modeři své neoficiální výtvory převedou na oficiální prostřednictvím konverze v oficiálních editorech map či vozidel, které by měly být dostupné brzy. Snad, možná ...v případě Spintires není totiž nikdy nic jisté.