Update pro Civilization VI přinese podporu modů a týmový multiplayer
zdroj: tisková zpráva

Update pro Civilization VI přinese podporu modů a týmový multiplayer

24. 2. 2017 13:34 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Spolu s novou civilizací, v podobě Austrálie pod vedením premiéra Johna Curtina, rozšíří Civilization VI i update věnující se podpoře modů, umožnění tvorby týmů v multiplayeru, úpravám celkové vyváženosti hry a vylepšení umělé inteligence. Na Steamu je všem vlastníkům šesté Civilizace k dispozici zdarma, zatímco za Austrálii a přidaný scénář si musíte doplatit 5 €.

Propojení se Steam Workshopem zní velmi užitečně – možnost snadného přístupu k všemožným výtvorům nadšené a početné komunity potenciálně znamená nové frakce, scénáře i úpravy hratelnosti, jimiž si můžete okořenit zážitek ze hry. Modovací scéna bude mít k dispozici i další nástroje, ModBuddy, Tools či FireTuner, a kreativní fandové si navíc můžou stáhnout 27 GB původních modelů, textur a dalších assetů.

A teď ke hře více hráčů. V multiplayeru můžete od nynějška vytvořit týmy, jejichž členové mezi sebou mají automaticky uzavřenou alianci. Na rozdíl od běžného spojenectví spolu jednotliví kolegové nesoupeří, ale snaží se vyhrát jako jediná entita. Tomu byly uzpůsobeny i podmínky vítězství. Například stačí, aby byly všechny civilizace konvertované na náboženství jediného člena týmu, nebo aby jediný člen týmu kulturně dominoval nad všemi hráči z ostatních týmů, a znamená to výhru pro celou frakci.

Úprav se dočkal i strom technologií, do nějž byly přidány některé podmínky, aby se celý výzkum zpomalil. Stávalo se totiž, že někteří borci až příliš rychle přeskakovali z éry do éry, pakliže si zvolili správný výzkumný řetězec. Ježdění na koni tak teď například vyžaduje, abyste nejprve objevili lukostřelbu, počítače nepostavíte bez předchozí znalosti rádia, a výrazně zdražené byly třmeny.

Umělá inteligence, jeden z mínusů jinak vynikající strategie, by teď měla být ochotnější používat letadla a nukleární bomby, což není moc dobrá zpráva pro životní prostředí a lidstvo jako takové. V lecčems ale bude AI naopak tolerantnější. Například budete mít dvě kola času na opuštění jejího území v případě, že mezi vámi vyprší dohoda o otevřených hranicích. Počítač se také bude snažit osvobozovat nepřítelem dobytá města svých spojenců nebo městské státy. Efektivita vašich neživých spojenců i nepřátel by měla dále narůst díky zvýšenému zájmu o vydělávání zlata.

zdroj: tisková zpráva

K tomu se přidává i spousta dalších drobných úprav (můžete je omrknout zde) a oprav nejrůznějších bugů. To všechno dokazuje, že ač těsně po vydání vykazovala určité chyby, Civilization VI se bude stejně jako její předchůdce dále vyvíjet, a to nejen díky placeným DLC.

Nejnovější články